جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با تأکید بر لزوم سرمایه‌گذاری در بخش بانوان، گفت: در این راستا تبلیغات اسلامی استان نیز به فعال‌سازی بخش بانوان اقدام کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در دیدار با مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، در تبیین جایگاه تقوا با اشاره به این‌که تنها متقین در عالم اهل فضائل هستند، اظهارداشت: غیر از این‌ها اهل فضلی نیست و این به معنای حصر است.

وی با اشاره به فرازی از خطبه امیرالمؤمنین(ع) در نهج‌البلاغه مبنی بر "فَالْمُتَّقُونَ فیها هُمْ اَهْلُ الْفَضائِلِ"،  گفت: نظام ارزش‌گذاری اسلامی در بین تمام مخلوقات عالم به "متقون" توجه می‌کند.

امام جمعه اهواز، عنوان کرد: هر کجا که بناست خیری مطرح شود اهل‌بیت عصمت و طهارت(علیهم‌السلام) در صف مقدم بوده و در نظام مقدس اسلامی نیز تمام تلاش باید پیرامون این نکته باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه محصول یک ماه عبادت و بندگی در ماه مبارک رمضان نیز رسیدن به تقوای الهی است، ادامه داد: وظیفه انقلاب اسلامی اولویت‌بندی نظام ارزش‌گذاری در جامعه برای مردم است.

امام جمعه اهواز با بیان این‌که شهید مطهری در جلد دوم کتاب حماسه حسینی به مساله میزان تأثیرگذاری بانوان در جامعه در گذر تاریخ می‌پردازد، بیان کرد: ایشان به این نتیجه می‌رسند که بیشترین اثر را زنان بر مردان جامعه دارند.

وی با اشاره به ‌ضرورت سرمایه‌گذاری در بخش بانوان، گفت: این مساله به تحقق مساله توجه به انقلاب اسلامی از درون و تقویت آن بسیار می‌پردازد و به نقش ویژه بانوان اشاره دارد، در همین راستا تبلیغات اسلامی استان نیز به فعال‌سازی بخش بانوان اقدام کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: تربیت افرادی همچون امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهید حاج قاسم سلیمانی نشان از اثرگذاری زن در جامعه است که باید بر روی این مساله کار شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد در خصوص کار فرهنگی گفت: این مقوله نیازمند زیرساخت‌ها است و همچون کار سخت‌افزاری با خالی کردن مصالح قابل اجرا نیست.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha