یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/امام جمعه سنندج گفت: انتخابات ریاست جمهوری ایران برای تمام جهانیان حامل پیام‌های بسیاری است در این انتخابات ما مردمسالاری دینی، احساس مسئولیت، میهن‌پرستی و... را به همه مردم دنیا یادآوری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، ماموستا فایق رستمی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج، اظهار داشت: انسان با اصالت همیشه قدر کسانی که برای جامعه بشری زحمت کشیده‌اند و جهاد کرده اند را باید بداند و نمونه بارز این انسانها را می‌توان امام راحل دانست.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در چنین روزی بود که ملت ایران، جهان اسلام و تمام آزادگان در سراسر دنیا بزرگترین رهبر آزادیخواه خود را از دست دادند و این یک فراق و ماتم بزرگ برای جهان بشریت بود.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه قناعت از مبانی اسلامی است و باید همه در رعایت آنها اهتمام داشته باشیم، افزود: همه به عنوان مسلمان باید در بحث استفاده از ثروت‌های ملی و خدادادی همانند برق، آب و... نهایت صرفه جویی را داشته باشیم تا دیگر هموطنان نیز بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: موضوع دیگری که در این روزها بسیار مورد بحث قرار می‌گیرد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم است، حضور در این انتخابات یک وظیفه و تکلیف ملی و الهی است و شرکت نکردن در این رویداد بزرگ به نوعی به تفاوتی به سرنوشت مملکت و کشور است.

ماموستا رستمی تشریح کرد: انتخابات و موضوع شور و شورا بارها در قرآن کریم مورد تاکید قرار گرفته شده است، بنابراین همه ما به‌عنوان یک مسلمان باید در مسئله انتخابات حضوری پرشور و آگاهانه داشته باشیم.

امام جمعه سنندج در ادامه اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری ایران برای تمام جهانیان حامل پیام‌های بسیاری است در این انتخابات ما مردم سالاری دینی، احساس مسئولیت، میهن‌پرستی و... را به همه مردم دنیا یادآوری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم کردستان همیشه در انتخابات حضوری پرشور و تاریخی داشته‌اند، بیان کرد: این کشور و انقلاب حاصل مجاهدت شهدا و ایثارگران است، بنابراین ما به‌عنوان یک ایرانی باید در این همه‌پرسی حضوری پرشور داشته باشیم تا دِین خود را نسبت به شهیدان ادا کنیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کسی که توسط مردم به‌عنوان رئیس جمهوری منتخب انتخاب می‌شود باید قدر تک تک آرای ملت را بداند و شعارهای و وعده‌های خود را عملی نماید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha