جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سید محمد تقی مدرسی

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق قدرت هایی که به دنبال اصلاح و آبادنی در کشور هستند را به اتحاد علیه فساد و عقب ماندگی دعوت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق قدرت هایی که به دنبال اصلاح و آبادنی در کشور هستند را به اتحاد علیه فساد و عقب ماندگی دعوت کرد و از آنان خواست با وحدت خود را در برابر تبلیغات مغرضانه تقویت و محافظت کنند.

ایشان ادامه داد: خداوند سبحان مردم را با فطر سالم و در بهترین شکل آفریده و امروز انسان های صالح نسبت به قبل بیشتر شده است، امّا باید فعالیت و تلاش بیشتری داشته باشند، همانطور که تمامی فرزندان جامعه بدو استثناء باید ابزار و وسیله ای برای اصلاح باشند؛ چراکه پروردگار متعال فرمودند: [کُنتُم خَیرَ أُمَّةٍ أُخرِجَت لِلنَّاسِ تَأمُرُونَ بٱلمَعرُوفِ وَ تَنهَونَ عَنِ ٱلمُنکَرِ وَ تُؤمِنُونَ باللَّه].(شما بهترین امتی هستید که برای مردم پدید آمدید،چون امر به معروف و نهی از منکر می کنید و به خدا ایمان دارید)

 آیت الله مدرسی اکثریت انسان های صالح را نسبت به تنبلی و اختلاف و اینکه طعمه توطئه های مفسدانی که به دنبال به جان هم انداختن هستند، هشدار داد و از آنان خواست برای محافظت از خود به سلاح بصیرت مسلح شوند.

این عالم عراقی، قدرتمندترین سلاح وسوسه گران در سینه جنّ و انس را فتنه انگیزی میان مردم دانست و گفت: ما باید از آن ها و این فتنه ها به خدا پناه ببریم. به همین دلیل ضروری است که هدایت الهی و دین که در وحی و سنت شریف نماینگر است، راه شناخت حق را روشن کرده و پناهی امن برای مقابله با پیامد های تبلیغات مغرضانه و اتهام زنی های بی ارزش باشد که مفسدان علیه صالحان نسبت می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    0 0
    گروهی در درون نظام با عنوان اصلاح طلب مطرح شدند که خیلی به مردم دروغ گفتند و با عمل نکردن به وعده ها فقط آب به آسیاب دشمن ریختند و امیدوارم در دوران ریاست جمهوری جدید جوابگویی اعمالشان باشند