جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق

حوزه/ حضرت آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق برای رفع بلا از منطقه و جهان خواستار تضرع به درگاه الهی شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق برای رفع بلا از منطقه و جهان خواستار تضرع به درگاه الهی شد و گفت: در سایه موج جدید ویروس کرونا که از یک فاجعه بزرگ بهداشتی هشدار می دهد، مصیبت ها و بلا ها در روی زمین از جمله منطقه ما بیشتر می شود و به دنبال آن فاجعه اقتصادی و اجتماعی رخ می دهد.

ایشان افزود: اگر عقل انسان از کمترین بصیرت برخوردار باشد، می داند که باید در این شرایط به سوی خداوند بازگردد و قبل از نزول بلا به درگاه الهی تضرع کند.

آیت الله مدرسی با اشاره به آیه شریفه « فَفِرُّوا إِلَی اللَّهِ إِنِّی لَکُمْ مِنْهُ نَذیرٌ مُبین»، خواستار توبه انسان از گناهان و استغفار و شجاعت در اصلاح نفس و اصلاح انحرافات شد.  

این عالم عراقی بر التزام به دین الهی که برای سعادت بشریت آمده و برنامه این دین که برای اصلاح آنها تعیین شده، تأکید کرد و گفت: قرآن کریم این برنامه را با نهی از ظلم و نهی از نقض پیمان با خداوند و با مردم و عدم انحراف و تمایل به سوی شهوات بیان می کند.

آیت الله مدرسی ضمن دعوت به توجه به بندگان و علمای صالح و مخلص، این گروه را به عمل به مسئولیت خود در اصلاح امور کشور از جمله امور سیاسی با نیت خالص الهی دعوت کرد و از آنان خواست با تحمل اتهاماتی که از سوی مغرضان زده می شود، در این راه جانفشانی کنند.

ایشان در پایان بر ضرورت برداشتن این گام ها برای جلوگیری از مصیبت ها و بلا ها تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha