شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله ناصری یزدی

در پی درگذشت آیت الله حاج شیخ محمد رضا بحرینی یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد درگذشت این عالم وارسته را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد درگذشت آیت الله بحرینی یزدی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
و إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَی


ارتحال عالم ربانی، مجاهد وارسته و هدایت گر روشن ضمیر حضرت آیت الله شیخ محمدرضا بحرینی یزدی  که عمر گرانبهای خود را صرف تهذیب نفس، خدمت به دین و ترویج فرهنگ اسلامی نموده، موجب تأثر و تألم فراوان شد.آن عالم وارسته که یار دیرین انقلاب و امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و نمونه بارز و اسوه جهاد و صبر و تقوی و علم بود پس از کسب فیض از محضر بزرگانی همچون حضرت آیت الله العظمی بروجردی ، حضرت آیت الله العظمی امام خمینی و حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ مرتضی حائری ، به تعلیم و تربیت شاگردان و نیز تبلیغ و ترویج معارف دینی و تألیف آثار ارزشمند علمی همت گمارد.

راه او راه ترویج فرهنگ و معارف قرآنی و تعالیم نورانی اهل بیت(علیهم السلام) بود و تمام عمر شریف خود را در این مسیر سپری کرد و آثار پرباری برجا گذاشت که به یقین در خاطر مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

این ضایعه را به حوزه های علمیه، علمای اعلام، شاگردان، ارادتمندان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

                                                                                                                        
 ومن الله التوفیق    
محمدرضا ناصری
 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha