جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غبارروبی گلزار شهدا در زاهدان

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: روحانیت اکنون همچون دوران دفاع مقدس در همه صحنه و عرصه های مورد نیاز از جمله مبارزه با بیماری کرونا حضور فعال دارد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه» در سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام علی اکبرپور در جمع طلاب خواهر و برادر زاهدانی، در گلزار شهدای این شهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: روحانیت در همه جا و از جمله در دفاع مقدس پیش تاز بوده و نقش پررنگی را در دفاع از میهن و اسلام و انقلاب ایفا نموده اند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره و سلحشوری های شهدای طلبه در دفاع مقدس تصریح کرد: اکنون نیز روحانیون خواهر و برادر در همه صحنه ها و عرصه های فرهنگی، اجتماعی، محرومیت زدایی، تبلیغ و ...حضور فعال دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان خاطر نشان کرد: در دوران کرونا، روحانیون جهادگر در کنار مدافعان سلامت و همگام با آنها در بیمارستان ها و آرامستان ها تلاش بی وقفه داشته اند.

این گزارش می افزاید: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس  جمعی از طلاب حوزه های علمیه خواهران و برادران شهرستان زاهدان با حضور بر سر مزار شهدا، مراسم غبار روبی و عطر افشانی و قرائت زیارت عاشورا را برگزار کردند.

تجدید میثاق طلاب زاهدانی با آرمان های شهدا

تجدید میثاق طلاب زاهدانی با آرمان های شهدا

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha