شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جمعیت وفاق اسلامی بحرین

حوزه/ جمعیت ملی-اسلامی الوفاق بحرین در بیانیه ای در خصوص سفر قریب الوقوع وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین گفت: وی به هیچ وجه نبای پای خود را در بحرین بگذارد.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه، جمعیت ملی-اسلامی الوفاق بحرین در بیانیه ای در خصوص سفر قریب الوقوع وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین گفت: برخی رسانه ها اخباری را مبنی بر سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین نقل نموده اند که این سفری شوراننده و تحریک آمیز (مردم بحرین) و سفری مطلقا نامقبول است که بر این اساس وی به هیچ وجه نبای پای خود را در بحرین بگذارد.

الوفاق افزود: ما مخالفت قاطع خود و کل مردم بحرین را با به نجاست کشیده شدن خاک کشورمان و میهنمان اعلام میداریم و هشدار می دهیم هرگونه حضور صهیونیستی در بحرین به معنای تحریک نمودن احساسات مردم و سعی و تلاشی برای شکستن خواست و اراده و سخن آنان و تعدی بزرگی به حقوق ملت در آرمان ها و قضایای سرنوشت ساز و اساسی آن است.

در اینجا تاکید می نماییم که طرف دعوت کننده یعنی رژیم بحرین این حق را ندارد و مردم هم این حق را به آن تفویض ننموده اند که با رژیم صهیونیستی هیچ گونه رابطه ای برقرار نماید، بر همین اساس هر گونه تماس و ارتباطی از این دست نامقبول و محکوم است و ملت ما آن را قبول نداشته و با آن به عنوان تهدیدی برای ثبات و هستی‌شان برخورد خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha