جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 982069
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین در پیامی، ارتحال حضرت آیت الله محمدی تاکندی از اساتید حوزه علمیه قزوین را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، در پی ارتحال آیت الله محمدی تاکندی، استاد فقید حوزه و عضو اسبق مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا پیام تسلیتی منتشر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
«یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلی رَبِّکِ راضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبادِی وَ ادْخُلِی جَنَّتِی»

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم : ما قبض الله تعالی عالماً من هذه الأمة الّا کان ثُغرةً فی الاسلام لا تسدّ ثُلمته الی یوم القیامة»
رسول خدا (ص) می فرمایند: هرگز خدای تبارک و تعالی عال‌ِمی را از این امت قبض روح نمی کند جز این که در اسلام شکافی پدید می آید که تا روز قیامت این شکاف ترمیم نخواهد شد.

 

برکت وجود علمای  مهذّب و مردمی و ساده زیست و انقلابی در تحکیم باورها و رفتارهای دینی جامعه بر کسی پوشیده نیست و فقدان هر یک از این عالمان  وارسته آسیبی جبران ناپذیر به دینداری جامعه وارد می‌سازد. باز هم به فقدانی دیگر مبتلا شدیم و حوزه علمیه استان و مردم مومن قزوین  در مصیبت رحلت فقیه مجاهد حضرت آیت الله  محمدی تاکندی  عزادار شدند.
 

این عالم پرهیزگار مصداق عباد الله المخلصین بود  که با حضور مؤثر در سنگرهای مختلف خدمتگزاری، سراسر عمر با برکت خود را در راستای خدمت به اسلام ناب و ترویج فرهنگ اهلبیت علیهم السلام و دفاع از انقلاب اسلامی سپری کرد و همچون پدری دلسوز و معلمی فداکار، شاگردان فراوانی را در حوزه علمیه استان تربیت نمود.
 

اینجانب ارتحال آن زاهد فرزانه را به مردم دیندار و آحاد ارادتمندان و شاگردان داغدار  و طلاب و اساتید حوزه علمیه استان و بویژه بیت  معزز و خاندان مکرّم ایشان تسلیت عرض نموده و علو درجاتشان را از خدای متعال مسئلت می‌نمایم.

امید که خداوند متعال، مزد سالها مجاهدت و تلاش ایشان را با نعمات بی کران خود در بهشت رضوان جبران فرماید و روح آن مرحوم در حریم امن الهی آرام گیرد و با اولیاء الله محشور شود.
 

محمد تقی سبحانی نیا
مدیر حوزه علمیه  قزوین 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha