پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضور مسئولین و شخصیت های سیاسی عراق در پای صندوق رأی

حوزه/ امروز صبح مسئولین ارشد و شخصیت های سیاسی عراق با حضور در پای صندوق رأی، در انتخابات شرکت کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، امروز صبح مسئولین ارشد و شخصیت های سیاسی عراق با حضور در پای صندوق رأی، در انتخابات شرکت کردند.

شیخ عبد المهدی الکربلایی تولیت شرعی حرم امام حسین (ع) و نماینده آیت الله سیستانی، برهم صالح رئیس جمهور، مصطفی الکاظمی نخست وزیر، سید عمار حکیم رئیس ائتلاف نیروهای عراقی، فالح الفیاض رئیس سازمان حشد الشعبی، هادی العامری رئیس ائتلاف فتح، شیخ قیس الخزعلی دبیرکل گردان های اهل الحق، سید مقتدی صدر رئیس جریان صدر، نیجرفان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق و شخصیت های دیگر در پای صندوق رأی حضور یافتند.

سید عمار حکیم

سید عمار حکیم بعد از انداختن رأی، فراکسیون هایی که در انتخابات مجلس نمایندگان پیروز خواهند شد را به اجتماع و گشایش صفحه جدیدی از همکاری در جهت تحقق خدمات مطلوب دعوت کرد.

مصطفی الکاظمی

الکاظمی بعد از مشارکت در انتخابات از کسانی که نسبت به حضور در پای صندوق رأی مردد هستند، خواست بر خداوند توکل کرده و کسی را که مناسب هست را انتخاب کنند.

وی از عراقی ها خواست در انتخابات حضور یافته و آینده عراق را تغییر دهند و اشاره کرد: ما نیازمند رهبری حکیم در مرحله آینده هستیم و آراء شما با ارزش است و فرصت را از دست ندهید.

برهم صالح

برهم صالح امروز را روز تاریخی توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد که اصلاحات و آرمان های ملت عراق تحقق یابد.

بارزانی

نیچروان بارزانی ابراز امیدواری کرد که مجلس آینده برای حل مشکلات بغداد و اربیل و بهبود اوضاع شهروندان تلاش کند.

وی با بیان اینکه پیام من به ملت عراق، پیام صلح و برادری است، گفت: همگی باید برای پیروزی عراق تلاش کنیم؛ چراکه همگی در یک کشتی هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha