جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله سیدجعفر سیدان

حضرت آیت الله سیدان از علمای مشهد اهانت به مرجعیت را محکوم کرد و گفت: شخصیت جامع الأطراف آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در همه مسائل و آنچه که در جامعه ما می‌گذرند بسیار مراقب هستند و موقعیت ایشان باید حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سیدجعفر سیدان در درس خارج کلام امروز خود در مشهد با اشاره به لزوم بزرگداشت مقام مرجعیت و فقاهت، گفت: الحمدلله علما و بزرگان ما اهتمام دارند که روش معصومین علیهم السلام در تحقیق حقایق و معارف مطرح باشد.  

وی افزود: از جمله این فقها و علمای بزرگ شیعه، آیت الله العظمی آقای صافی گلپایگانی هستند؛ شخصیتی جامع الأطراف در ارتباط با همه مسائل و وجودی فوق العاده و مراقب در ارتباط با مسائل دینی و آنچه که در جامعه می گذرد.

آیت الله سیدان ادامه داد: بسیار بسیار نارواست که بخواهند بی توجه به موقعیت مرجعیت و علاوه بر شخصیت فوق العاده ایشان، اینگونه برخورد شود و تعبیرات نادرست بکار ببرند.

استاد درس خارج حوزه علمیه مشهد با اشاره به اهمیت مرجعیت در شیعه، بیان کرد: مرجعیت پایه و اساس و همه چیز مذهب ماست. شخصیت جامع الأطراف آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در همه مسائل و آنچه که در جامعه ما می‌گذرند بسیار مراقب هستند و موقعیت ایشان باید حفظ شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حمید رضا عطری IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    0 0
    ای کاش یکم اطلاع رسانی در مورد این سید بزرگوار و دیگر مراجع محترم میشد من به عنوان مشهدی تازه دیروز اطلاع پیدا کردم