جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
موسايي

حوزه/ حجت الاسلام موسایی با تاکید بر این که حیات اسلام وابسته به تلاش های مراجع عظام تقلید است، اظهار کرد: علم و اخلاق مراجع و فقها انسان ساز است و انسان های وارسته ای در مکتب علما تربیت شده اند که موجب فخر جهان اسلام بوده اند، لذا تضعیف مرجعیت به هیچ وجه پذیرفته نیست.

حجت الاسلام حسن موسایی، مشاور استاندار هرمزگان در امور روحانیت و ائمه جمعه و جماعات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در بندرعباس اظهارداشت:  مرجعیت سنگ صبور و محل رجوع و حل و فصل مشکلات مردم هستند و این بزرگواران هم‌برای دین و هم برای دنیای مردمان تلاش کرده اند.

وی افزود: مرجعیت متعهد و انقلابی از تمام بزنگاه های تاریخی سربلند بیرون آمده است و توانسته با اتکای به علم و عمل کشتی اسلام و مسلمین را به ساحل آرامش برسانند.

مشاور استاندار هرمزگان در امور روحانیت و ائمه جمعه و جماعات بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مدیون مجاهدت و یکصدایی مراجع عظام تقلید است و امروز هر چه داریم در سایه علم،‌ عمل تعهد و تربیت شاگردان این علمای بزرگوار است.

حجت الاسلام موسایی با تاکید بر این که حیات اسلام وابسته به تلاش های مراجع عظام تقلید است، اظهار کرد: علم و اخلاق مراجع و فقها انسان ساز است و انسان های وارسته ای در مکتب علما تربیت شده اند که موجب فخر جهان اسلام بوده اند، لذا تضعیف مرجعیت به هیچ وجه پذیرفته نیست.

وی خاطرنشان کرد: آیت الله العظمی صافی گلپایگانی شیخ المراجع است و بسیار مورد احترام اهل علم است، چرا که ایشان عمر خود را صرف خدمت به اسلام، تربیت شاگردان و هدایتگری مردم کرده اند و بایستی رهنمودهای معظم له سرلوحه کار مسئولان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha