چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 992676
۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
خانواده شهید نظرپور-گیلان

حوزه/مسئول امور شهدا و ایثارگران بسیج طلاب مدرسه علمیه خواهران آستانه اشرفیه در دیدار با همسر شهید نظرپور گفت: راه شهدا احیاء تفکر بسیجی است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در گیلان، فاطمه روستایی، مسئول امور شهدا و ایثارگران بسیج طلاب مدرسه علمیه جلالیه معصومیه آستانه اشرفیه به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج، در دیدار با همسر شهید نظرپور با اشاره به فرمایش امام خامنه ای «احترام به خانواده شهدا راهبرد حقیقی برای ملت ماست» اظهارداشت: با توجه به اینکه خانواده‌های شهدا در شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از آرمان‌های انقلاب نقش اصلی و اساسی را ایفا کردند، باید مورد تکریم و تجلیل قرار بگیرند.

وی افزود: امثال همسر شهید نظرپور عامل عروج مردانی بودند که اکنون امنیت و آرامش کشور اسلامی ما مدیون خون پاک آن شیرمردان است.

مسئول امور شهدا و ایثارگران بسیج طلاب مدرسه علمیه جلالیه معصومیه آستانه اشرفیه با بیان این که راه شهدا احیاء تفکر بسیجی است؛ تصریح کرد: یاد شهدا و بهره‌گیری از سیره ایشان در حفظ آرمان‌های نظام مؤثر است و طلاب با تأسی از این مردان خدا می‌بایست روحیه جهادی و ایثار برای اهداف بلند انقلاب را در خود ایجاد و تقویت نمایند.

همسر شهید نظرپور نیز در این دیدار به خصوصیات اخلاقی این شهید از جمله شجاعت، خوش اخلاقی و مهربانی اشاره کرد و گفت: شهید هیچ وقت وابسته به تعلقات مادی نبود و بسیار متواضع و شاکر و نسبت به همسرش مهربان و احترام بسیاری قائل بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha