پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
برجام .انتخابات

حوزه/ کارشناس مسائل سیاسی گفت: کشورهای غربی چاره‌ای جز پذیرفتن قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ندارند.

حجت‌الاسلام محمدحسین کتابچی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه  با اشاره به برگزاری مذاکرات هسته‌ای نمایندگان کشورمان با کشورهای ۱+۴ اظهار داشت: متاسفانه هشت سال مسئولین سیاست خارجی کشورمان به کشورهای غربی اعتماد کرده و بر سر یک میز نشستند، در کنار شما قدم زدند و خندیدند نه به این دلیل که بخواهند قلب خانواده شهدا را بیازارند، نه! به‌خاطر اینکه تصور می‌کردند شما انسان هستید.

وی ادامه داد: اما آن دوران تمام شده و دوران اقتدار ایران و ایرانی فرارسیده و کشورهای غربی چاره‌ای جز پذیرفتن قدرت این مردم را ندارند، چه بخواهند و چه نخواهند ایران هر روز قوی‌تر از دیروز خواهد شد و جوانان این کشور نخبگان و اساتید انقلابی این مرزوبوم قله‌های علم را فتح خواهند کرد.

حجت‌الاسلام کتابچی سابقه دشمنی کشورهای غربی و در رأس آن‌ها آمریکا را تاریخی عنوان کرد و گفت: از آغاز انقلاب تا کنون و در برهه‌های حساس مانند جنگ تحمیلی ۸ ساله این کشورها به دنبال ضربه‌زدن به انقلاب و ایران عزیز بودند اما هیچگاه در نیات شومشان به نتیجه نرسیدند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی همواره در سایه ولایت‌فقیه و هدایت‌های ایشان در مسیر توسعه و ترقی گام برداشته و قطعاً این مسیر تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha