پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 1000810
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
حضور رئیس جمهور در مراسم تشییع شهدای گمنام

رئیس جمهور در مراسم تشییع ۱۵۰ شهید گمنام در تهران گفت: باید به آینده کشور به برکت خون شهدا بسیار امیدوار بود و بنده به عنوان یک طلبه خدمتگزار مردم به آینده کشور به برکت خون شهدا بسیار امیدوارم و آن را درخشان می‌بینم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در حاشیه مراسم تشییع ۱۵۰ شهید گمنام در تهران، در جمع خبرنگاران گفت: باید به آنچه که میراث امام (ره) است پایبند باشیم و این در سخن نیست و در عمل است؛ باید مسئولان با همه وجود تلاش کنند تا گره از کار مردم بگشایند و زندگی را برای مردم آسان کنند.

رئیس جمهور ادامه داد: امروز وظیفه همه ما این است که از پیام شهدا که حفظ فرهنگ انقلاب اسلامی و همان میراث گرانقدر است پاسداری کنیم؛ ان‌شاءالله خداوند به همه ما، همکاران، دوستان و دولتمردان در سراسر کشور این توفیق را بدهد.

وی افزود: امروز فریاد شهدا در این فضا طنین‌افکن است که پیام عبودیت پروردگار و خدمت به مردم و نیز دشمن شناسی و دشمن ستیزی است.

رئیسی اضافه کرد: پیام شهدا گره گشایی از کار و زندگی مردم است. می‌خواهم همه مسئولین نظام اسلامی در هر کجای از این کشور که هستند بدانند امروز شهدا وظیفه جدیدی به عهده ما گذاشتند و در واقع آمده‌ایم که خودمان درس بگیریم.

وی اظهار کرد: حضور در مراسم تشییع شهدا کلاس درس برای همه ما مسئولین است و با این فضای نورانی و مردم بسیار خوب و خانواده معظم شهدا، وظیفه بسیار سنگینی بر عهده ماست که خدمت خالصانه به مردم داشته باشیم و رصد کنیم تا دشمن در هیچ جای کشور نفوذ نکند.

رئیسی افزود: یقین بدانیم به برکت خون شهدا این کشور را به پیش خواهیم برد و می‌خواهم به همه کسانی که امروز به هر دلیلی ناامید هستند بگویم به برکت خون شهدا امیدوارانه حرکت کنیم.

رئیس جمهور گفت: باید به آینده کشور به برکت خون شهدا بسیار امیدوار بود و بنده به عنوان یک طلبه خدمتگزار مردم به آینده کشور به برکت خون شهدا بسیار امیدوارم و آن را درخشان می‌بینم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha