پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نمایشگاه دستاوردهای خانواده طلاب

قم/ نمایشگاه دستاوردهای خانواده طلاب استان قم در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نمایشگاه دستاوردهای خانواده طلاب استان قم با هدف تکریم و حمایت از مشاغل خانگی و عرضه مستقیم محصولات و تولیدات خانواده طلاب به همت مدیریت معیشت و توانمندسازی مرکز خدمات استان قم در صحن ورودی ساختمان مرکزی مرکز خدمات برپا شده است.

بر اساس این گزارش: حجت‌الاسلام والمسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، ضمن بازدید از غرفه‌ها با خانواده‌های کارآفرین حوزوی گفت و گو کرد.
این نمایشگاه همه‌روزه از ساعت ۹ الی ۱۴ و در نوبت عصر از ساعت ۱۶ الی ۱۹ آماده میزبانی از بازدیدکنندگان خواهد بود.

خاطر نشان می‌شود: این نمایشگاه در صحن ورودی ساختمان مرکزی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه قم به آدرس ۷۵ متری عمار یاسر، بلوار شهید قدوسی از ۲۵ دی‌ماه به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    2 0
    این غرفه ها در حیاط فضای باز مرکز خدمات برقرار شده است با سقفی که از یک پارچه برزنتی نازک درست شده است دیروز سه شنبه باد خیلی شدیدی در قم می آمد، برای مسقف کردن غرفه های بانوان در حیاط مرکز خدمات از پارچه برزنتی نازکی استفاده شده بود، با باد شدیدی که دیروز می آمد امیدوارم سقف این غرفه ها بطور کامل نابود نشده باشد. امروز حداقل دما به منفی چهار درجه در قم رسید و این سرمای شدید طی هفته آینده در قم باقی خواهد ماند با این سرمای شدید که این هفته در قم باقی می ماند بانوانی که غرفه دار هستند سرمای شدید فضای باز حیاط مرکز خدمات را باید به سختی تحمل کنند. در گذشته زیرزمین بسیار بزرگ مرکز خدمات که محل سابق فروشگاه مرکز خدمات بود برای غرفه داری و فروشگاه استفاده می شد ولی اکنون این زیرزمین بسیار بزرگ مرکز خدمات تبدیل به اطاقهای اداری شده است که درب اکثر آن اطاقها قفل است و هیچ کارمندی در آنها حضور ندارد برخی اطاقها نیز که درب شان باز است معمولا فقط یک یا دو کارمند در یک اطاق خیلی بزرگ نشسته است کاش زیر زمین بزرگ مرکز خدمات حفظ می شد تا در این سرمای شدید قم و زیر باد شدید بانوان مجبور نباشند ده روز را در حیاط و فضای باز غرفه داری کنند. زیرا به نظر نمی رسد که اطاقهای اداری ساخته شده در مکان زیر زمین فروشگاه سابق مرکز خدمات ضرورت مهمی داشته باشند.