پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
راه

حوزه/ استاد حوزه علمیه گفت: مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم از سنت های قطعی خداوند است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین اکبر عیدی، نماینده ولی فقیه در کشور بوسنی هرزگوین امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مصلای الغدیر خرم اباد با اشاره به اینکه روز قدس روز مبارزه جهان اسلام با ظلم و استکبار است، اظهار داشت: روز قدس، روز برائت جستن از جنایات وحشیانه اسرائیل غاصب است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی مردمی صبور، مبارز، مقاوم و حامی مظلوم هستند، گفت: روزهایی بود که نماز جمعه تهران و شهرستان‌ها بمباران می‌شد و مردم استقامت و مقاومت خود را حفظ می‌کردند و لذا باید مردم قدر خود را بدانند.

حجت الاسلام والمسلمین عیدی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رژیمی تجاوزگر و قانون شکن است، گفت: تکیه گاه این رژیم غاصب به دنیای استکبار است و از همان اول پایه و اساس زندگی آن ها اینگونه متجاوزگرانه بوده است.

وی با بیان اینکه مبارزه با ظلم برای اصلاح جامعه از سنت های قطعی خداوند است، تصریح کرد: قرآن همه ما را به وحدت و انسجام دعوت کرده اما اگر اختلافی ایجاد شد باید اصلاح گری کنیم و اگر آن امت قابل اصلاح نبودند لازم است با آنها مبارزه و از مظلوم حمایت کنیم.

نماینده ولی فقیه در کشور بوسنی هرزگوین با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر قدس در پناه و حمایت قدرت های بزرگ و استکباری دیگر است، گفت:آن ها همیشه گنهکار هستند و مورد لعن خداوند و بندگانش خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین عیدی در پایان با اشاره به اینکه امروز می بینیم جمعیت های آزاده جهان حامی فلسطین هستند، خاطر نشان کرد: حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده جهان افتخاری بزرگ برای مسلمانان و آزادی خواهان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha