سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کارگاه احکام

حوزه/ «کارگاه احکام با محوریت رساله عملیه حضرت امام و بررسی نظرات سایر مراجع» ویژه عموم دانش‌آموختگان مقطع سطح ۲ و بالاتر از سوی اداره حوزه‌ آزاد جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و با حضور استاد فیروزی برگزار می‌شود.

خانم زهرا تاجیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: «کارگاه احکام با محوریت رساله عملیه حضرت امام و بررسی نظرات سایر مراجع» ویژه عموم دانش‌آموختگان مقطع سطح ۲ و بالاتر از سوی اداره حوزه‌ آزاد جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و با حضور استاد فیروزی برگزار می‌شود.
رئیس اداره حوزه‌ آزاد جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: این کارگاه از اوایل تیر ۱۴۰۱ روزهای پنجشنبه ساعت ۱۰ تا ۱۲ به صورت حضوری تشکیل می‌شود.
تاجیک افزود: در این دوره، احکام عبادات با تاکید بر ضوابط احکام‌آموزی، مطالعه و یادسپاری قاعده‌مند، اصول مهم در بیان احکام و منبر فقهی، روش تلخیص نموداری احکام، نقد و بررسی کتاب‌های فتوایی و تولیدات احکام و مهارت‌های پاسخ یابی مورد تبیین قرار می‌گیرد.
وی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این کارگاه می‌توانند به آدرس https://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha مراجعه کنند.
رئیس اداره حوزه‌ آزاد جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، مهلت ثبت نام در این کارگاه را تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ ۰۲۵۳۲۱۱۲۰۸۱ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha