جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت

حوزه/ آیت‌الله حسینی بوشهری موضوع جوانی جمعیت را یکی از دغدغه‌های اصلی مراجع و علما عنوان کرد و گفت: باید با ایجاد مشوق‌های لازم و برداشتن موانع موجود در راستای جوانی جمعیت و آموزش به خانواده‌ها تلاش کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امروز در دیدار دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اهمیت پیوند معارف دینی و فرهنگی با آموزش پزشکی و تقویت مبانی اخلاق پزشکی اظهار داشت: ارتباط علم پزشکی با این مبانی اثرگذار سبب تقویت خدمت به مردم و معالجه بیماران می‌شود.

وی سلامت و امنیت را دو رکن اصلی و مهم در جامعه دانست و گفت: دشمن همواره به دنبال تضعیف سلامت و امنیت مردم است.
دبیر شورای عالی حوزه های علمیه تلاش دشمنان در راستای ایجاد تحریم‌های ظالمانه را از مصادیق بارز این دشمنی برشمرد و گفت: در دوران کرونا و تا پیش از دستیابی نسبی به تولید واکسن کشورهای خارجی از قرار دادن واکسن به مردم ایران خودداری می‌کردند.

آیت‌الله حسینی بوشهری ادامه داد: دشمن و کشورهای استکباری برخلاف ادعای حقوق بشری مانع دسترسی مردم به دارو می‌شوند.
وی موضوع جوانی جمعیت را یکی از دغدغه‌های اصلی مراجع و علما عنوان کرد و گفت: باید با ایجاد مشوق‌های لازم و برداشتن موانع موجود در راستای جوانی جمعیت و آموزش به خانواده‌ها تلاش کرد.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت از اقدامات کادر درمان، نیروهای جهادی و مردم در مقابله با ویروس کرونا تجلیل کرد.

دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات این وزارت خانه در حوزه بهداشت و درمان ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha