یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
کد خبر: 1053017
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵
اخبار کوتاه

حوزه/ برگزاری اردوی فرهنگی، ورزشی ستاد نماز جمعه بندر سیراف، تقدیر از کارمند بازنشسته تبلیغات اسلامی بوشهر و معرفی برگزیدگان مرحله نخست چهارمین سوگواره شعر عاشورایی با عنوان "از عرشیان نینوا" در بوشهر از مهمترین اخبار فرهنگی هفته گذشته استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه از بوشهر، برگزیدگان مرحله نخست چهارمین سوگواره شعر عاشورایی با عنوان "از عرشیان نینوا" در بوشهر معرفی شدند.

حیدر منصوری دبیر چهارمین سوگواره استانی شعر از عرشیان نینوا اظهار داشت: پس از دریافت، کدگذاری و ارزیابی آثار، برگزیدگان مرحله نخست چهارمین سوگواره استانی شعر عاشورایی معرفی شدند.

منصوری اضافه کرد: چهارمین سوگواره استانی شعر عاشورایی از عرشیان نینوا، با همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر در دو بخش عمومی (محوریت نهضت عاشورا و حماسه حسینی کربلا) و بخش ویژه امام سجاد(ع) و فرزندان امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: فراخوان پوستر این رویداد ادبی یک شهریور با حضور شاعران آیینی استان رونمایی و تا پایان مهرماه مهلت فراخوان ادامه داشت.

منصوری گفت: در این مدت نزدیک به ۲۵۰ اثر از ۵۵ شاعر آیینی استان به دبیرخانه ارسال شد.

تقدیر از کارمند بازنشسته تبلیغات اسلامی بوشهر

مراسم تقدیر از خدیجه گرشاسبی، کارمند بازنشسته اداره کل تبلیغات اسلامی صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام محمد قادری، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی و سایر کارکنان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با قدردانی از زحمات و تلاش همه همکاران این مجموعه، اظهار داشت: خانم گرشاسبی از نیروهای توانمند، متعهد، منضبط و صادق مجموعه است که نقش مهم در پیشبرد اهداف سازمان در حوزه بانوان ایفا کرده است.

حجت‌الاسلام قادری ضمن قدردانی از زحمات مسئولانه و صادقانه سی‌ساله گرشاسبی، مسئولیت‌های سازمانی و سایر مسئولیت‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله عضویت چندین دوره در شورای اسلامی شهر بوشهر را بیانگر جایگاه ارزشمند این نیروی کارآمد و ولایی عنوان کرد.

در بخش دیگری از این مراسم، گرشاسبی ضمن قدردانی از ابراز محبت و عنایت همکاران، گفت: سعی کردم در طول دوران خدمت، اجرای اهداف سازمانی و اسلامی و انقلابی و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کارم قرار دهم و در حد توانم گره از کاری بگشایم و آمادگی خود را برای انتقال تجربیات و ارائه خدمت به مجموعه در هر زمانی که لازم باشد اعلام می‌دارم.

گفتنی است، در ابتدای این مراسم چند تن از کارکنان مجموعه در سخنانی به تقدیر از زحمات گرشاسبی پرداختند.

ریاست کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی دوره ششم شورای اسلامی بوشهر، ریاست رئیس کمیسیون بانوان و خانواده دوره فعلی شورای اسلامی شهر بوشهر، مدیریت نهادهای فرهنگی از قبیل، مؤسسه فرهنگی قرآنی ریحانةالنبی، مرکز مشاوره نوای اسلام، مرکز آموزشی پیروان حضرت زینب، مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر ادارات و کارخانجات استان از سال ۸۰ تا ۸۷ و کارشناس معارف برنامه «سرای مهر» صدا و سیمای استان از سال ۸۶ تاکنون از سوابق فرهنگی اجتماعی گرشاسبی محسوب می‌شوند.

همچنین کتاب‌های گامی به سوی شریعت، انواری از نور، زن آیت الهی، حجاب از دیدگاه آیات و روایت و فرهنگ اعتکاف از تألیفاتی هستند که از وی منتشر شده‌اند.

برگزاری اردوی فرهنگی، ورزشی ستاد نماز جمعه بندر سیراف

اردوی فرهنگی، ورزشی ستاد نماز جمعه بندر سیراف در پایانه صادراتی میعانات گازی این شهر با حضور امام جمعه بندر سیراف، امامان موقت جمعه سیراف، رئیس ستاد نماز جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه برگزار شد.

از جمله برنامه‌های این اردو برگزاری حلقه صالحین، جلسه ماهانه ستاد، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه برادران و خواهران، خاطره گویی، تجلیل از اعضای ستاد توسط شهرداری و شورای اسلامی سیراف بود.

معاون پایانه، شهردار و رئیس شورای شهر سیراف از میهمانان ویژه این اردو بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha