جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری

حوزه / عضو هیئت‌امنای بنیاد هدایت با تأکید براینکه دشمن با دروغ پردازی می‌خواهد ذهن مردم ایران را عوض کند، گفت: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده‌اند که حیا و عفت ستون جامعه است و اگر برداشته شود سقف جامعه فرو می‌ریزد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت اسلام والمسلمین مهدی ماندگاری امروز در جمع مردم اهواز با اشاره به اینکه مهم‌ترین محور جهاد تبیین، دشمن شناسی است، اظهار داشت: رویکرد دشمن جعل دروغ است و در مقاطع مختلف از تاریخ اسلام با دروغ‌های دشمن شاهد حضور برخی در جبهه مقابل امام زمان خود هستیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن با دروغ پردازی به دنبال خالی کردن دور ولایت است، بیان کرد: در اغتشاشات اخیر برخی دروغ‌های شبکه بی بی سی، تروریستی ایران اینترنشنال، VOA و دیگر شبکه‌ها را باور و در برابر آنها سکوت کرده‌اند.

این کارشناس مسائل مذهبی با تأکید بر اینکه دشمن با دروغ پردازی می‌خواهد ذهن مردم ایران را عوض کند، گفت: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده‌اند که حیا و عفت ستون جامعه است و اگر برداشته شود سقف جامعه فرو می‌ریزد.

حجت اسلام والمسلمین ماندگاری با اشاره به اینکه بالاترین جهاد تبیین، دشمن شناسی است، خاطرنشان کرد: دشمن ذهن مردم را در خصوص امام علی(ع)، امام حسین(ع) و دیگر ائمه عوض کرد و امروز می‌خواهند ذهن مردم را راجب به جمهوری اسلامی، حجاب و عفاف عوض کند.

وی با بیان اینکه سه نیروی دفاعی و جهادی در ایران اسلامی وجود دارد، ادامه داد: مدافعان ولایت، نیروی نظامی و مدافع حرم اهل بیت(ع) سه نیرو هستند که تا ظهور امام زمان(عج) پای کار هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha