شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه حاجی آباد

یکی از ائمه جمعه هرمزگان گفت: آمریکایی‌ها یاد گرفته‌اند در یک سناریوی تکراری برای اعمال فشار بر ایران هر از چند گاهی فازهای جدیدی از فتنه را کلید می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت‌الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه شهرستان حاجی آباد، امروز ظهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، اظهار داشت: امروز مهم‌ترین ابزار برای دشمن، جعل و دروغ پردازی در فضای مجازی و رسانه است در مقابله با این شیوه دشمن باید با روشنگری و جهاد تبیین اجازه نداد، آنها بر اندیشه جوان و نوجوان ما تسلط یافته و به اهدافش برسد.

وی افزود: اتهامات حقوق بشری علیه ایران در حالی مطرح می‌شود که کشورهای غربی خود به دلیل راه انداختن جنگ‌های غیر قانونی در سایر کشورها، تحریم ملت‌ها، تجاوز به حاکمیت و استقلال کشورها، کودتا در سایر کشورها برای روی کار آمدن حاکمان مستبد و بسیاری موارد دیگر، با انتقادهای جدی در زمینه حقوق بشر رو به رو هستند.

خطیب جمعه حاجی آباد خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها یاد گرفته‌اند در یک سناریوی تکراری برای اعمال فشار بر ایران هر از چند گاهی فازهای جدیدی از فتنه را کلید می‌زنند، گاهی پرونده هسته‌ای، زمانی پرونده موشکی، در برهه‌ای پرونده حضور منطقه‌ای ایران و گاهی نیز پرونده حقوق بشر مطرح می‌شود.

حجت الاسلام شریفی تأکید کرد: باز خوانی سیر تاریخی اغتشاش‌ها و شرارت‌های خیابانی پس از انقلاب اسلامی نشان می‌دهد همه آنها با مداخله بیرونی با طراحی آمریکا و پشتیبانی اطلاعاتی و مالی برخی کشورهای معاند و مخالف با انقلاب اسلامی و عملگی منافقین، ضد انقلاب و اراذل و اوباش صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: از ۱۶ آذر ۱۳۳۲ به بعد دانشجویان یکی از اقشار برجسته در نقش آفرینی‌های انقلابی بودند و در پیروزی انقلاب، تسخیر لانه جاسوسی، در دفاع مقدس، در نهضت خدمت رسانی، در حضور پرشور در انتخابات، در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و دفاع از امنیت، همه و همه گویای بهرمنده ایران عزیز از فرزندانی شایسته و با کفایت برای امتداد راه افتخار در گام دوم انقلاب است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha