پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
استاد دومانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حدائق طی پیامی درگذشت استاد دومانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق طی پیامی درگذشت استاد دومانی استاد مدرسه علمیه شهید دستغیب را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

قال رسول الله(ص): مَوْتُ الْعالِمِ مُصِیبَةٌ لا تُجْبَرُ وَ ثُلْمَةٌ لا تُسَدُّ وَ هُوَ نَجْمٌ طُمِسَ وَ مَوْتُ قَبیلَةٍ أَیْسَرُ مِنْ مَوْتِ عالِمٍ

ارتحال استاد پاک و مزَکّی، مخلص و متخلق، مهذَّب و مهذِّب استاد اخلاق و مربی طلاب و نفوس مستعده، راهبر رهجویان مسیر حقیقت و طریقت، جناب استاد دومانی، بنده و بسیاری از حقیقت جویان را متاثر و متالم نمود.

استاد دومانی که توفیق شاگردی ایشان نصیب بنده نیز گردید، عمری را خالصانه در خدمت طلاب و شیفتگان دانش و علم و اخلاق گذارند و پس از سال‌ها تعبد و خدمت، خاموش شده و مسیر ابدیت در پیش گرفت.

درگذشت ایشان خسرانی جبران ناپذیر برای حوزه‌های علمیه و خللی ناپوشاندنی برای استان فارس است، حضور وی همواره مایه برکات و فروغ کلماتشان نور بخش جان‌های جوینده رستگاری بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مجموعه حوزه‌های علمیه استان فارس علی الخصوص خانواده و شاگردان ایشان، برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگانش صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه ربوبیت خواستارم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

علیرضا حدائق

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha