یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
ویژه برنامه درس اخلاق خانوادگی در مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) اهواز

ویژه برنامه درس اخلاق خانوادگی با حضور اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(علیه السلام) و خانواده های آنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا شفیعی، در ویژه برنامه درس اخلاق خانوادگی اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(علیه السلام) اهواز با اشاره به سختی ها و دشواری های زندگی طلبگی در طول تاریخ مخصوصا ۱۰۰ سال گذشته، بیان کرد: تحمل این دشواری ها برای گسترش دین موجب جلب رضایت الهی خواهد شد. البته در این مسیر جایگاه همسران طلاب بسیار ویژه است و آنان با دو خصوصیت صبر و فداکاری، نقش مهمی را در این زمینه ایفا می‌کنند.

استاد حوزه با تأکید بر لزوم قدردانی طلاب از همسران خود، آنان را به توجه و وقت گذاشتن برای خانواده توصیه کرد و افزود: تبادل نظر همسران اساتید و طلاب در قالب برگزاری جلسات و ارتباط مستمر با یکدیگر، باعث ثبات قدم آنان در مسیر زندگی طلبگی می‌شود.

در این ویژه برنامه حجت الاسلام والمسلمین بلادیان، مدیر حوزه علمیه خوزستان نیز حضور داشت و در ابتدای برنامه حاضران با قرائت زیارت عاشورا به محضر اباعبدالله الحسین(علیه السلام) توسل کردند.

جلسه درس اخلاق خانوادگی به صورت ماهانه و هر نوبت با حضور یکی از اساتید پیشکسوت حوزه در مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(علیه السلام) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha