جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع فرهیختگان و نخبگان حوزوی

حوزه/ رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت گفت: گسترده ترین حوزه کاری مشترک با شرح وظایف حوزه علمیه با وزارت ارشاد است و مواردی چون سبک زندگی اسلامی، زندگی قرآنی و امور رسانه ای را شامل می شود.

به گزاش خبرنگار خبرگزاری حوزه، رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در نشست هم اندیشی فرهیختگان و نخبگان حوزوی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد گفت: وزارت ارشاد، ارتباط تنگاتنگی با مجموعه روحانیت دارد و اگر رابطی بین برخی وزارتخانه ها و حوزه باشد بسیار خوب است و برخی وزارتخانه ها همچون آموزش و پرورش نیاز به ستاد مشترک همکاری با حوزه دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم افزود: وزارت ارشاد چند ستاد همکاری در خصوص تعاملات حوزه های علمیه و این وزارتخانه باید داشته باشد.

وی ادامه داد: گسترده ترین حوزه کاری مشترک با شرح وظایف حوزه علمیه با وزارت ارشاد است و مواردی چون سبک زندگی اسلامی، زندگی قرآنی و امور رسانه ای را شامل می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: آن چه از مأموریت های خوب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می توان قلمداد کرد ارتقای فضایل انسانی است.

وی بیان کرد: افرادی که در شاخه های مرتبط با وزارت ارشاد حضور دارند در نشست امشب در حوزه قرآن، هنر و مطبوعات نظرات خود را ارائه می کنند.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: این نشست با همکاری مشترک چند نهاد حوزوی برگزار می شود و امید است منجر به تقویت ارتباط دولت و روحانیت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha