شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 1077160
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
پویش کتابخوانی تفریظ

حوزه / در آستانه سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به مشهد پویش کتابخوانی «کتاب تقریظ» توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به مشهد مقدس به مناسبت آغاز سال نو، اظهار داشت: اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در نظر دارد با هدف «ترویج کتاب و کتاب‌خوانی» و آشنایی بیشتر کتاب‌های تقریظ شده توسط مقام معظم رهبری پویش کتاب‌خوانی با نام «کتاب تقریظ» را از سه شنبه یکم فروردین ۱۴۰۲ برگزار ‌کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این پویش می‌توانند یک یا چند کتاب تقریظ شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی را در قالب فیلم معرفی کرده و از طریق شماره مجازی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در پیام رسان‌های داخلی بله، ایتا و سروش با شماره ۰۹۳۹۳۴۴۷۱۶۹ ارسال کنند.

حجت الاسلام سبزیان با بیان اینکه در فیلم ارسالی، علاوه بر معرفی کتاب باید مشخصات فردی اعم از نام، نام خانوادگی، سن، رشته و میزان تحصیلات نیز بیان شود، ابراز کرد: همچنین فیلم‌های ارسالی می‌بایست شامل مشخصات شناسنامه‌ای اثر شامل نام کتاب، نویسنده، ناشر، تعداد صفحات، قیمت، موضوع کلی کتاب و اشاره به محتوای تقریظ رهبر معظم انقلاب بر آن کتاب را شامل شود.

وی اظهار کرد: فیلم ارسالی باید به ‌صورت یک ویدیو کوتاهِ ۱۲۰ تا ۱۸۰ ثانیه‌ای با صدا و تصویر واضح، بدون صداهای محیطی و با موبایل (به صورت افقی) همراه با چهره‌ کامل فرد بصورت واضح، بدون پرش و قطعی باشد، همچنین در فیلم‌های ارسالی باید صدای فرد و کلماتی که بیان می‌کند فاقد صداهای محیطی و اختلال بوده و تصویر کتاب نیز مشخص باشد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی تأکید کرد: شرکت کنندگان پس از ارسال فیلم معرفی کتاب به دبیرخانه، آن را با هشتک «کتاب_ تقریظ» در فضای مجازی منتشر کرده و به صفحه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی در شبکه‌های مجازی ارسال خواهند کرد.

وی درباره مهلت شرکت در پویش و جوایز آن یادآور شد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ خواهد بود و در پایان نیز ۵۰ نفر به عنوان برگزیده انتخاب و به هر نفر کارت هدیه خرید کتاب اعطا خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهره IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    1 0
    خیلی خوبه
  • رویا صافی IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    0 0
    خیلیییییییییییییی عالی😊😊