جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار حسام و آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی عصر امروز با حضور در منزل سردار حسام، از خدمات این نویسنده در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی عصر امروز با حضور در منزل سردار حسام، از خدمات این نویسنده در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر کرد.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با تاکید بر لزوم ثبت و انتشار خاطرات رزمندگان و شهدا، اظهار داشت: بزرگ‌مردانی همچون سردار حسام، رسالت سنگینی را به دوش داشته و دارند که قطعاً این رسالت اجر و پاداش بزرگی را نیز به همراه خود دارد.

وی با بیان اینکه امروز در میدان مبارزه با روایت‌ها قرار داریم، گفت: دشمن با استفاده از رسانه‌های خود به دنبال تحریف واقعیت‌ها و القا آن به نسل جدید است، بنابراین کار امثال سردار حسام‌ها در این نبرد بسیار سنگین‌تر است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز لازم است تا زندگی و خاطرات شهدا و رزمندگان را به دست نسل جدید و جامعه جوان برسانیم تا جوانان ما بدانند چه رشادت‌هایی در این کشور توسط جوانان این آب و خاک به وقوع پیوسته است.

وی با اشاره به نظر رهبر معظم انقلاب در رابطه با کتاب آب هرگز نمی‌میرد که فرمودند "واقعاً اگر ممکن بود برای من، پا می‌شدم می‌رفتم همدان، دیدن این مرد" یادآور شد: زمانی که مقام معظم رهبری چنین تعبیری را برای سردار سلگی و نویسنده کتاب خاطرات شهید سلگی به کار می‌برند، ما نیز وظیفه داریم تا از این بزرگان تقدیر کنیم.

عضو جامعه مدرسین تصریح کرد: قبل از شهادت شهید سلگی دیدارهای متعددی را با ایشان داشتیم و امروز نیز توفیق شد تا از خدمات و مجاهدت‌های سردار حسام تقدیر کنیم.

تقدیر آیت الله موسوی اصفهانی از نویسنده کتابی که مورد تحسین رهبر معظم انقلاب قرار گرفت

سردار حمید حسام  نیز در این دیدار ضمن تشکر از آیت الله موسوی اصفهانی و ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در راستای نشر فرهنگ ایثار و جهاد، بر اهمیت کار رسانه‌ای و ترویج این فرهنگ در جامعه تاکید کرد.

گفتنی است سردار حمید حسام در زمره نویسندگان معاصری است که قلم روان و اثرگذارش از او چهره‌ای ماندگار ساخته است.

حسام جوانی خود را در جبهه­‌های نبرد سپری کرد و همین مساله باعث شد تا دفاع مقدس رویکرد اصلی­اش در نوشتن و خلق آثارش باشد.

سردار حسام معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش­های دفاع مقدس، در زمینه نویسندگی نیز کارنامه قابل توجهی دارد که رهبر معظم انقلاب نیز از قلم و تلاش‌های این نویسنده همدانی تقدیر کرده‌اند.

حمید حسام با کتاب "غواص­ها بوی نعنا می­دهند" به جامعه ادبی معرفی شد.

آب هرگر نمی‌میرد، وقتی مهتاب گم شد، راز نگین سرخ، غواص­ها بوی نعنا میدهند، دلیل، عطر شب بوها، فقط غلام حسین باش و مهاجر سرزمین آفتاب عنوان برخی از آثار برجسته سردار حسام است که از این بین دو کتاب آب هرگز نمی میرد و وقتی مهتاب گم شد مورد تفریظ و تحسین رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

تقدیر آیت الله موسوی اصفهانی از نویسنده کتابی که مورد تحسین رهبر معظم انقلاب قرار گرفت

تقدیر آیت الله موسوی اصفهانی از نویسنده کتابی که مورد تحسین رهبر معظم انقلاب قرار گرفت

انتهای پیام./ 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha