یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1087278
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷
شورای فرهنگ عمومی وحدتیه

حوزه/ نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی شهر وحدتیه در سالن کنفرانس شهرداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی شهر وحدتیه عصر پنجشنبه با حضور ائمه جمعه سعدآباد و وحدتیه، بخشدار سعدآباد، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر وحدتیه، فرمانده حوزه مقاومت امام خمینی(ره) و جمعی از مسئولین در سالن کنفرانس شهرداری برگزار شد.

حجت الاسلام ولی صمصامی امام جمعه وحدتیه در این نشست، ضمن قرائت اساسنامه شورای فرهنگ عمومی شهر، اظهار داشت: مصوبات این شورا لازم الاجرا است و همه اعضا و مسئولین باید توجه جدی به مقوله‌های فرهنگی داشته باشند.

در ادامه حاضرین در سخنانی بر لزوم توسعه فرهنگ عمومی تأکید کردند و مولفه‌های فرهنگی مد نظر را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

ممنوعیت به‌کارگیری هر نوع سیستم صوتی و استفاده از مداح در مراسمات آرامستان‌های جنت و فردوس شهر خصوصاً در عصر پنجشنبه‌ها به استثنای مراسم تشییع جنازه، ممنوعیت نصب بنرهای تسلیت در سطح معابر شهر از جمله مصوبات این نشست بود.

همچنین طبق مصوبه این جلسه، انجام تبلیغات در حوزه شهرها بر عهده شهرداری است و هیچ اداره و نهادی حق تبلیغات در سطح شهر را ندارد.

گفتنی است در پایان این نشست به مناسبت ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، توسط حجت الاسلام صمصامی امام جمعه وحدتیه از تلاش‌ها و زحمات نامی نظری مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر و فروزان مدیر سایت و حوزه اطلاعات و فن آوری شهرداری با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha