جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه همه باید برای تحقق اهداف جهاد تبیین در جامعه تلاش کنیم، گفت: جهاد تبیین از ملزومات جامعه و امر به معروف و نهی از منکر و احیای این فریضه واجب در جامعه نیز از مصادیق عمل به جهاد تبیین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان، با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: باید با همت جهادی و خالصانه در راستای تبیین سیره اهل بیت(ع) در جامعه گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه همه باید برای تحقق اهداف جهاد تبیین در جامعه تلاش کنیم، گفت: جهاد تبیین از ملزومات جامعه و امر به معروف و نهی از منکر و احیای این فریضه واجب در جامعه نیز از مصادیق عمل به جهاد تبیین است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز افتتاح مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: نمایندگان مجلس بیشتر به مشکلات مردم توجه کنند و بر اجرای قانون نظارت داشته باشند تا بتوانند مشکلات جامعه را رصد و مرتفع نمایند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به دیدار وزیر امور خارجه و سفرای ایران در کشورهای خارجی با رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: حکمت در سیاست خارجی به معنای حکیمانه برخورد کردن با دیگران و انعطاف داشتن برای رفع موانع است.

وی با اشاره به اینکه عزت به معنای نترسیدن از دشمن است، گفت: سفرا باید در دیپلماسی سیاست خارجی به رهنمودهای مقام معظم رهبری گوش فرا دهند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به افزایش مبلغ اجاره بهای منازل مسکونی، یادآور شد: صاحب خانه‌ها مستاجران را درک کنند و در حد امکان برای حل مشکل مستاجران قدم بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha