شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
معاون فرهنگی بسیج زنان کشور  در جمع طلاب موسسه اموزش عالی حوزوی امام حسین(علیه السلام ) یزد،

حوزه / معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور، به تشریح محورهای فعالیت یهود در سطح جهانی پرداخت و طلاب را رزمندگان این دفاع مقدس دانست و گفت: تربیت نسل و مقاوم‌سازی در مقابل دشمن، راهکاری برای برون رفت از این جنگ می‌باشد و به طلاب توصیه می‌شود برای شروع از خود و خانواده آغاز کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، در نشست بصیرتی _ معرفتی که روز گذشته در موسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد با همکاری اداره حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، خانم معصومه حکیمیان معاون فرهنگی بسیج زنان کشور با گرامیداشت یاد شهدای فتح عظیم خرمشهر، طلاب را به شناخت و شناسایی قدمت و منطقه‌ عملیاتی جنگ نرم دعوت کرد و اظهار داشت: جهان در بحران معنویت قرار دارد و توسط عده‌ای خاص رهبری می‌شود.

وی با تشریح دفاع مقدس و وسعت تاریخی آن، یادآور شد: انبیا و پیامبر اکرم(ص) و ائمه هدی(ع) سردمداران این دفاع و شیطان، فرمانده‌ ارشد دشمن می‌باشد.

معاون فرهنگی بسیج زنان کشور با اشاره به جنگ هشت‌ساله‌ ایران و رژیم بعث عراق، خاطرنشان کرد: این جنگ، نبردی نامتقارن بود که با داشتن مبانی محکم، رزمندگان اسلام ذره‌ای از خاک ایران را از دست ندادند.

حکیمیان با بیان نقش انگلیس و آمریکا در از بین بردن مبانی جوانان ما، گفت: مقاوم سازی مبانی در ناظر دانستن خداوند، اعتقاد به نبوت و کتاب قرآن و همچنین یاد معاد است.

وی با اشاره به فتنه اخیر، مغز و قلب جوانان را خرمشهرهایی خواند که باید از محاصره دشمن آزاد شوند و اظهار کرد: این مهم تنها با عملیاتی کردن سه محور احیاء، تحکیم و مقاوم سازی هویت انسانی-دینی و ملی افراد حاصل می‌شود.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور، به تشریح محورهای فعالیت یهود در سطح جهانی پرداخت و طلاب را رزمندگان این دفاع مقدس دانست و یادآور شد: تربیت نسل و مقاوم‌سازی در مقابل دشمن، راهکاری برای برون رفت از این جنگ می‌باشد و به طلاب توصیه می‌شود برای شروع از خود و خانواده آغاز کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha