پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
امام جمعه دیلم

حوزه/ امام جمعه دیلم گفت: شهدا از خون گذشتند و با حضور در جبهه ‌ها از سرزمین خود دفاع کردند و امروز نوبت ما است که دِین خود را به کشور و انقلابمان ادا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان دیلم ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام اسدی امام جمعه این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام اسدی در این نشست اظهار کرد: نهادینه شدن روحیه ایثار و شهادت به عنوان بخشی مهم در فرهنگ عمومی و از جمله در ساختار نظام آموزشی، کشور را در برابر انواع توطئه‌ها بیمه خواهد کرد.

امام‌جمعه دیلم افزود: یاد و نام شهدا انسان‌ساز است و آحاد جامعه هر کدام به نوعی مدیون شهدا هستند و زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا بر همگان به نوعی لازم و ضروری است.

وی بیان کرد: شهدا از خون گذشتند و با حضور در جبهه ‌ها از سرزمین خود دفاع کردند و امروز نوبت ما است که دِین خود را به کشور و انقلابمان ادا کنیم.

حجت‌الاسلام اسدی گفت: شهدا با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند و امروز به درخت تنومندی تبدیل شده که با هیچ بادی نمی لرزد.

امام جمعه دیلم با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی خانواده شهدا گفت: خانواده شهدا افتخار این مملکت هستند و باید به آنها توجه ویژه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha