دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
زارع آمور طلاب

حوزه / معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب استان خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی زارع معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که بارها بر توجه جوانان به تحصیل، تهذیب و ورزش تأکید دارند، می‌توان برگزاری این جشنواره را در راستای تحقق این فرمایشات دانست.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره ورزشی، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، نشاط جسمی طلاب در کنار نشاط روحی است، این جشنواره با عنوان یادبود طلبه شهید امنیت آرمان علی‌وردی نام گذاری شده و با همکاری بسیج طلاب استان و انجمن ورزشی طلاب برگزار خواهد شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر به تشریح جزئیات برگزاری این جشنواره فرهنگی ورزشی پرداخت و گفت: این جشنواره در ۱۰ رشته ورزشی از ۱۵ مهرماه تا ۱۵ آبان ماه سال جاری برگزار می ‌شود.

حجت الاسلام زارع اضافه کرد: جشنواره فرهنگی و ورزشی طلاب استان در رشته‌های دو و میدانی، تیراندازی، دارت، شنا، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، فوتسال، والیبال، تکواندو و فوتبال دستی ویژه برادران به‌میزبانی شهر بوشهر برگزار خواهد شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر اظهار کرد: جشنواره در مرحله اول شهرستانی و بعد استانی برگزار خواهد شد و نفرات برگزیده به مرحله کشوری معرفی می‌شوند، همچنین در پایان از نفرات برتر در این دوره از مسابقات در هر مرحله تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha