دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه کاکی

حوزه/ امام جمعه بخش کاکی گفت: مدرسه‌ نقشی مهم در تحول فرهنگی محله‌ دارد و علاوه بر عملکرد آموزشی و تربیتی قابلیت تعامل با محله در افزایش بهره‌وری امکانات، فضاها و انجام فعالیت‌های متنوع آموزشی، فرهنگی، ورزشی و... نیز دارا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست ستاد پروژه مهر سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش بخش کاکی امروز با حضور حجت الاسلام حسین پور امام جمعه این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام حسین حسین پور در این نشست ضمن تشکر از زحمات کادر اجرایی مدارس، پروژه مهر را بازنمایی از فعالیت ها و کارهای یک آموزشگاه دانست و گفت: دستورالعمل ها و فعالیت های پیش بینی شده در ستاد پروژه مهر به گونه ای طراحی شود تا فرآیند کار مدیر مدرسه در طول سال تحصیلی تسهیل گردد.

فرمانده قرارگاه فرهنگی بخش کاکی با اشاره به طرح «مدرسه کانون تربیت و پیشرفت محله» خواستار اجرایی شدن این طرح در تمامی مدارس شد و افزود: مدرسه‌ نقشی مهم در تحول فرهنگی محله‌ دارد و علاوه بر عملکرد آموزشی و تربیتی قابلیت تعامل با محله در افزایش بهره‌وری امکانات، فضاها و انجام فعالیت‌های متنوع آموزشی، فرهنگی، ورزشی و... نیز دارا خواهد بود.

منصور احمدی رئیس اداره آموزش و پرورش بخش کاکی نیز ضمن تشریح و تبیین نامه ستاد پروژه مهر درخصوص برنامه ریزی و چالش های پیش رو در آغاز سال تحصیلی جدید و پیگیری امورات مربوطه توضیحاتی را ارائه داد.

در ادامه این نشست معاونین و سرپرست واحدهای اداره آموزش و پرورش بخش در مورد برخی مشکلات و چالش ها برای فرایند بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha