شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ساوه

حوزه/ آیین آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خواهران در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، خانم رضوانی مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) امروز در آیین آغاز سال تحصیلی حوزه‌ علمیه خواهران استان مرکزی ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به طلاب، با اشاره به میلاد پیامبر اکرم(ص) در ماه ربیع الاول نکاتی در رابطه با اهمیت فراگیری علم و دانش و عمل به آن برای طلاب بیان کرد.

در ادامه، خانم مرضیه فرد شوکتی از اساتید اخلاق حوزه با اشاره به شرح حال علما، اظهار داشت: طلاب با برنامه‌ریزی هدفمند می‌توانند جامعه را به سوی تعالی برسانند و به همین دلیل است که دشمن، طلاب و مرجعیت را مورد هجمه قرار داده، چرا که هجمه به مرجعیت و روحانیت یعنی هجمه به حوزهای علمیه و به تبع آن هجمه به تشیّع.

وی افزود: امروز شیعه همچون خاری در چشم دشمنان است و آنها هر کاری انجام می‌دهند تا اساس کشور ما که تشیع و حوزه‌های علمیه است را نابود کنند و برنامه‌های هدفمندی هم در این زمینه دارند.

این استاد حوزه علمیه خواهران، تأکید کرد: لازم است تا طلاب از همین آغاز سال تحصیلی برنامه‌ریزی هدفمندی در زمینه تحصیل و تبلیغ داشته باشند.

از دیگر برنامه‌های انجام شده در این مراسم، صحبت معاونین آموزش، پژوهش و فرهنگی با طلاب و بیان برنامه‌های پیش بینی شده برای سال جدید بود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha