سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
اراک

حوزه / معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک در محفل قرآنی این مدرسه گفت: امروز رسالت مسلمین، ایستادگی و مقاومت در مقابل ستمگران و دفاع از عقاید اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت دبیر کانون نورالثقلین مدرسه علمیه الزهرا(س) اراک امروز دومین جلسه محفل با انس قرآن کریم با قرائت سوره حشر و با حضور گیتی فیروزی معاون فرهنگی این مدرسه در محکومیت رژیم صهیونیستی غاصب اسرائیل و حمایت از نیروهای جبهه مقاومت اسلامی برگزار شد.

فیروزی در این محفل قرآنی بعد از قرائت سوره حشر، اظهار داشت: ستم امری نکوهیده و مخالف فطرت انسانی است و در فرهنگ اسلامی نیز همواره به دشمنی با ظلم و ظالم، جهاد و مبارزه علیه آن و به دفاع از مظلوم دعوت شده است : «کونا للظّالم خصماً و للْمظْلوم عوناً».

وی با تأکید بر اینکه همواره باید دشمن ظالمان و یاور مظلومان باشید، گفت: سیاست حمایت نظام اسلامی و مقام معظم رهبری در دفاع از مردم ستمدیده فلسطین برگرفته از این فرهنگ اسلامی است، اسلام این را به ما می‌گوید که در مقابله و مبارزه‌ ظالم و مظلوم مرزی نیست، هر جای دنیا که مستکبری وجود دارد شما باید با او مبارزه کنید.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک خاطرنشان کرد: امروز رسالت مسلمین، ایستادگی و مقاومت در مقابل ستمگران و دفاع از عقاید اسلامی است، همچنین در صورت قدرت و توان بر دفاع از مظلوم، باید در مقابله با ظالم و حمایت از مظلوم در همه عرصه‌های فردی و در گستره‌های اجتماعی و جهانی نیز ورود کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha