دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محسن اژه‌ای

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، در بیست‌ و هشتمین سفر استانی خود از بدو تصدی این سمت به استان اردبیل سفر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه، روز پنجشنبه ۱۶ آذرماه در بیست‌ و هشتمین سفر استانی خود از بدو تصدی این سمت، به استان اردبیل سفر خواهد کرد.

رئیس قوه قضائیه و هیئت همراه در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان اردبیل ترتیب خواهند داد، از جمله دیدار با دانشجویان همزمان با روز دانشجو، حضور در جلسه شورای اداری، دیدار با قضات و کارکنان واحدهای قضایی و حضور در جلسه شورای قضایی.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از بدو تصدی ریاست قوه قضاییه در دهم تیرماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیئت‌عالی قضایی به استان‌های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان، خراسان‌رضوی، سیستان‌وبلوچستان، قم، یزد، خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی، اصفهان، البرز، کردستان، آذربایجان شرقی و کرمان سفر کرده است.

ریاست دستگاه قضا در دوره جدید علاوه بر سفرهای رسمی استانی که به همراه هیئت عالی قضایی انجام می‌شود، سفرهایی غیررسمی و بدون تشریفات را هم در برنامه کاری خود گنجانده‌ است، استان‌های البرز، اصفهان، هرمزگان، بوشهر، کرمان، خراسان رضوی (۲ مرتبه)، خراسان شمالی، مازندران، فارس و گلستان نیز استان‌هایی هستند که رئیس قوه قضائیه طی مدت اخیر بدون انجام تشریفات و به‌صورت غیررسمی به آن مناطق سفر کرده است.

سفرهای استانی رئیس قوه قضائیه با رویکرد مسئله‌محور و تخصص‌گرایانه انجام و هدف از این سفرها، دیدار مستقیم و بی‌واسطه با مردم و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آنها است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha