چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت‌الاسلام بهزادی

حوزه/ حجت‌الاسلام بهزادی گفت: انتخابات مهم است و توپخانه دشمن هم اکنون مشغول بمباران انتخاباتی است، چرا که یکی از شیوه‌های دشمن در انتخابات بدبین کردن مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه بخش احمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین و گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا، اظهار داشت: این قشر جامعه با صبر و حوصله در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب نقش آفرینی کردند و سربازان گمنام برای این مملکت هستند.

وی افزود: مادران و همسران شهدا، ام البنین‌های عصر حاضر ایران اسلامی هستند که نماد صبر، فداکاری و الگو برای بانوان جامعه هستند.

امام جمعه احمدی عنوان کرد: انتخابات مهم است و توپخانه دشمن هم اکنون مشغول بمباران انتخاباتی است، چرا که یکی از شیوه‌های دشمن در انتخابات بدبین کردن مردم است.

حجت‌الاسلام بهزادی ادامه داد: اگر به دنبال ایران قوی هستیم باید ضعف‌های خود را جبران کنیم و در راستای جلب رضایت مردم گام برداریم.

وی با بیان اینکه یکی از ابزارهای قوت ایران انتخابات است، عنوان کرد: مسئولان در راستای حضور و مشارکت حداکثری مردم قدم‌های شایانی بردارند.

امام جمعه احمدی اضافه کرد: انگیزه، امید و ایمان را در بین مردم گسترش دهیم و مسئولان نیز با اتخاذ راهبردهای مناسب، سلامت، رقابت و امنیت انتخابات را بالا ببرند.

باغ کاغذی دروغین صهیونیست‌ها سبب رسوایی جهانی آمریکایی‌ها شده است

حجت‌الاسلام بهزادی اظهار کرد: حزب الله لبنان و یمن دو جبهه مستحکم در حمایت از مردم فلسطین و غزه هستند که با تصمیمات هوشمندانه و اثر گذار معادلات صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها را به هم زده‌اند.

وی به روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلاهای طبیعی اشاره کرد و گفت: بلاهای طبیعی مانند سیل و زلزله در کشور ما وجود دارد که باید آمادگی لازم برای مقابله با آنها را داشته باشیم.

امام جمعه بخش احمدی تصریح کرد: دانش، مدیریت و مهارت بحران را در کشور افزایش دهیم تا در بحران‌های طبیعی مانند سیل و زلزله دچار آسیب‌های کمتری شویم.

حجت‌الاسلام بهزادی خاطرنشان کرد: در بخش احمدی با بحران آفت مزارع گندم و ذرت روبرو هستیم و به مسئولان توصیه می‌کنم بهترین مکان برای اطلاع رسانی به مردم سنگر نماز جمعه است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha