سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت‌الاسلام صفری

حوزه/حجت‌الاسلام صفری گفت: یکی از سنگین‌ترین جنگ‌های نرم تاریخ امروز همین مسأله اغوای خواص بزرگترین برنامه دشمن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن صفری امام جمعه مشگین شرقی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان، با اشاره به اینکه بزرگترین برنامه دشمن اغوای خواص است، اظهار داشت: یکی از سنگین‌ترین جنگ‌های نرم تاریخ امروز همین مسأله است.

وی با اشاره به اینکه کسانی که حرام‌خواری می‌کنند، این مسئله را رواج می‌دهند، تصریح کرد: نفوذ مسئولانی که به جمهوری اسلامی اعتقادی ندارند اما در بدنه نظام نفوذ کرده‌اند، مشکل اصلی مملکت ما است.

وی با تأکید بر اینکه امروز مردم و مسئولان باید افرادی همچون امام (ره) و حاج قاسم سلیمانی را الگوی شخصیتی خویش قرار دهند، اظهار کرد: تمام این الگوها انسان‌های نجات‌بخش برای جامعه اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام صفری، مسأله فلسطین را مسأله تمام جهان اعلام کرد و گفت: اگر فلسطین آزاد شود، کل کشورهای جهان بر علیه دیکتاتورهای جهان قیام خواهند کرد.

وی فلسطین را الگویی برای تمام ملت‌های مظلوم اعلام کرد و ادامه داد: فلسطین یک مسأله جهانی است که به دنبال بیداری ملت‌ها باید آن را از طریق رسانه‌ها به دنیا معرفی کرد.

امام جمعه مشگین شرقی به فرا رسیدن ایام انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: مسأله نمایندگان بسیار مسأله سرنوشت‌سازی است و مردم باید در انتخابات کسانی که به نظام، انقلاب و مردم محرم هستند را راهی مجلس کنند.

وی جلوگیری از سالمندی جمعیت و جوانی جمعیت را مهم دانست و خاطرنشان کرد: کشور ما رفته رفته به سمت پیری حرکت می‌کند که ضروری است تا با جلوگیری از سقط جنین و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بتوانیم مسأله فرزندآوری را در کشور نهادینه کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha