دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه موقت زنجان با تاکید بر اینکه دشمن برای انتخابات کشور برنامه‌هایی در نظر گرفته است، گفت: بر این اساس باید بصیرت و آگاهی مردم در این زمینه بیشتر شود تا دشمنان نتوانند به عقاید و باورهای انقلابی نفوذ کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیات امام جمعه موقت زنجان، در خطبه‌های نماز جمعه به ضرورت حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات تأکید کرد و اظهار داشت: شرکت در انتخابات شرکت در جبهه حق علیه باطل است.

وی اضافه کرد: آگاهی و بصیرت مردم برای حضور فعالانه در انتخابات اهمیت زیادی دارد و به این موضوع باید توجه کرد.

امام جمعه موقت زنجان با تاکید بر اینکه دشمن برای انتخابات کشور برنامه‌هایی در نظر گرفته است، ادامه داد: بر این اساس باید بصیرت و آگاهی مردم در این زمینه بیشتر شود تا دشمنان نتوانند به عقاید و باورهای انقلابی نفوذ کنند.

وی ادامه داد: دشمن تلاش دارد با ایجاد نفاق و دو دستگی در جامعه مانع این حرکت ملی شود در حالی که ملت همیشه در صحنه انقلاب دشمن شناس هستند و اجازه نخواهند داد دشمن بر آنان غلبه کند.

حجت الاسلام بیات افزود: بر این مبنا نقشه‌های دشمنان همانند گذشته بی اثر خواهد بود و حضور فعال در عرصه انتخابات دشمن را مأیوس خواهد کرد.

وی اظهار کرد: مردم باید بدانند نظام اسلامی به همگان تعلق دارد و نباید اختلافی بوجود آید.

امام جمعه موقت زنجان یادآور شد: همانطور که در زمان جنگ، دشمن با حضور جوانان انقلابی ناامید شد شرکت در انتخابات نیز باید با همین روند پیش رفت.

وی با بیان اینکه دشمن امروزه قصد دارد مقاومت و همبستگی موجود بین مردم غزه، فلسطین و یمن را در هم شکند، خاطرنشان کرد: باید در نظر داشت که نباید از دشمن ترسید بلکه باید همیشه در میدان حاضر بود و هدف اصلی دشمن سرکوب کردن حامیان اصلی فلسطین است.

حجت الاسلام بیات گفت: دشمن قصد دارد مقاومت اسلامی فلسطین و مجاهدان این کشور را شکست دهد تا بتواند بر آنها غلبه کند، غافل از اینکه بنا به گفته خداوند در قرآن کریم مکر و حیله دشمن به لطف خداوند بر مسلمانان تاثیر نخواهد داشت.

وی همچنین پنجم دی روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی را یادآور شد و گفت: بحران و مدیریت مناسب آن موجب پیشگیری از وقوع بسیاری از وقایع طبیعی مانند سیل و زلزله می‌شود.

امام جمعه موقت زنجان خاطرنشان کرد: اگر در زمان وقوع بلایای طبیعی مدیریت لازم جهت کنترل در زمان بحران به عمل آید، آسیب‌ها به حداکثر خواهد رسید.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha