یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:حماسه ۹ دی نشان از بصیرت مردم داشت و حماسه ۹ دی، قیام ملت ایران در دفاع از اصل نظام و ولایت بود و پاسداشت بصیرت ملت در خنثی‌سازی توطئه آمریکایی و صهیونیستی است و باید اهداف و ارزش‌های این روز بزرگ و بابصیرت در جامعه تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام علی ناصر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهر زنجان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره با توطئه‌های متعدد از سوی استکبار مواجه بوده است، گفت: دشمنان برای جلوگیری از روند اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی همواره توطئه چینی و قائله های مختلف به راه انداختند.

وی با بیان اینکه فتنه‌های دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران از روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی شروع شده است، افزود: ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی همواره در مقابل توطئه‌های دشمنان باتدبیر و بصیرت ایستادگی کردند و مانع تحقق اهداف شوم دشمنان شده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد: مردم می‌دانند اطاعت از ولی‌فقیه اطاعت از امامان، معصومان و خداوند است و همواره مقابل دشمنان ولی‌فقیه و انقلاب ایستادگی می‌کنند.

حجت الاسلام ناصر اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی را نشان از تبعیت ملت از فرامین ولایت فقیه عنوان کرد و ادامه داد: حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در روز ۹ دی مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می‌شناسند و ملت هوشیار و بابصیرت ایران نشان دادند هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های دشمنان را نمی‌خورند.

حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه حماسه ۹ دی نشان از بصیرت مردم داشت، افزود: حماسه ۹ دی، قیام ملت ایران در دفاع از اصل نظام و ولایت بود و پاسداشت بصیرت ملت در خنثی‌سازی توطئه آمریکایی و صهیونیستی است و باید اهداف و ارزش‌های این روز بزرگ و بابصیرت در جامعه تبیین شود.

وی ادامه داد: آئین برداشت حماسه ۹ دی روز شنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در امامزاده سید ابراهیم (ع) برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha