شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: دشمن می‌خواهد دین را از صحنه خارج کند و باید با برنامه‌های فرهنگی و معنوی به ترویج فرهنگ دینی پرداخت و طراحی‌های دشمن را از بین برد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری امروز در نشست هماهنگی همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت که در سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: اهل سنت استان باید با قدرت در این همایش حضور داشته باشند و به عنوان میزبان ایفای نقش کنند.

وی افزود: بخشی از جهاد تبیین در بطن نغمات و سرایش اشعار در مدح پیامبر اسلام (ص) و خواندن قرآن نهفته است و مساجد اهل سنت نیز از فرصت این همایش و حضور مداحان و نغمه سرایان برجسته اهل سنت در استان در برنامه‌های خود استفاده کنند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: دشمن می‌خواهد دین را از صحنه خارج کند و باید با چنین برنامه‌های فرهنگی و معنوی به ترویج فرهنگ دینی پرداخت و طراحی‌های دشمن را از بین برد و دین را به صحنه زندگی آورد.

گفتنی است: همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت از ۹ تا ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ به همت سازمان بسیج مداحان در سالن دانشگاه پیام نور بجنورد برگزار می‌شود.

این رویداد فرهنگی با شعرخوانی، تواشیح و همخوانی، مدیحه سرایی و تجلیل از خانواده‌های شهدای اهل سنت استان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha