دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انتخابات

حجت الاسلام والمسلمین ابوطالبی گفت: اگر افراد صالح و مناسبی را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنیم قطعاً می تواند تأثیرگذار باشد، ولی اگر در انتخابات شرکت نکنیم برای ورود افراد کم صلاحیت راه باز می شود و ضررهای این کار به همه خواهد رسید.

حجت الاسلام والمسلمین ابوطالبی معاون پِژوهش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه, پیرامون اهمیت شرکت در انتخابات و لزوم مشارکت حداکثری مردم گفت: شرکت در انتخابات چند وجه دارد، بحث اول، تاثیرگذاری مردم در برنامه ریزی ها و اداره کشور است که مردم با انتخاب نمایندگان مجلس در این امر دخیل می شوند.

وی افزود: امروز به واسطه مشکلات و نقص هایی که در کشور وجود دارد گاهی مردم این سؤال را می پرسند که این کار چه فایده ای دارد؟ درخواست های ما که برآورده نشده است؛ پاسخ این است که اگر مردم مشکلات و نقص هایی را می بینند و توقع تحول و تغییر در فضای کشور دارند قطعاً شرکت در انتخابات است که موجب تحول و تغییر به نفع مردم می شود و اگر می خواهند اوضاع بهتر شود راهش شرکت حداکثری در انتخابات است.

به گفته معاون پژوهش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در همین مجلس شورای اسلامی فعلی کارهای خوبی انجام شده است که همه مردم از آن بهره مند می شود همانند قانون اعطای الکترونیکی مجوزهای کسب و کار؛ قانون جوانی جمعیت و ...

شرکت نکردن در انتخابات دردی از کشور را دوا نخواهد کرد

حجت الاسلام والمسلمین ابوطالبی خاطرنشان کرد: اگر افراد صالح و مناسبی را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنیم قطعاً می تواند تأثیرگذار باشد، ولی اگر در انتخابات شرکت نکنیم برای ورود افراد کم صلاحیت راه باز می شود و ضررهای این کار به همه خواهد رسید.

معاون پژوهش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در پایان تاکید کرد: اگر واقعا اعتراضی داریم شرکت نکردن در انتخابات دردی را از کشور دوا نخواهد کرد، بنابراین با شرکت در انتخابات وضع بهتر خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha