سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران کشور

حوزه/ معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: پایان‌نامه‌های برگزیده در جشنواره‌های علمی، شناسه علمی دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم فاطمه متولیان عصر امروز در حاشیه سفر خود به استان گلستان از مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(س) گرگان بازدید و با کادر، اساتید و طلاب این مدرسه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این بازدید که با حضور مدیر و معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان انجام شد، با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: رابطه عاطفی و اعتماد دو طرفه باعث هم‌افزایی و پیشرفت در کارها می‌شود و این مهم در حوزه علمیه خواهران گلستان و مدارس این استان وجود دارد.

معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، به عملکرد معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران اشاره کرد و گفت: تصویب و تکمیل آیین‌نامه‌ها و پرونده‌های ناقص سال‌های قبل در چارچوب استانداردهای جوامع علمی از فعالیت‌های معاونت پژوهش بوده است.

متولیان با اشاره به اینکه در تدوین و تصویب آیین نامه‌ها بحث علمیت و اقتضائات حوزه خواهران لحاظ شده است، یادآور شد: اگر همراهی و همت مدیران استانی نبود، ساماندهی و استانداردسازی آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها امکان‌پذیر نمی‌شد.

وی با بیان اینکه پایان‌نامه‌های برگزیده در جشنواره‌های علمی، شناسه علمی دریافت می‌کنند، خاطرنشان کرد: شبکه‌سازی و امتیازبندی پژوهشی اساتید و طلاب تصویب شده و برای برنامه‌های پژوهشی استاندارد علمی طلاب و اساتید گواهینامه‌های معتبر صادر می‌شود.

در ادامه این بازدید، مشکلات پژوهشی و تحقیقات پایانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha