دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شیخ احمد الصافی

حوزه/ شیخ احمد الصافی، با توجه به آنچه که در عراق رخ می دهد، خواستار لزوم حفظ حرمت مقدسات در عراق و عدم هتک حرمت آنها از طریق جشن ها شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد الصافی، رئیس بخش امور دینی آستان مقدس حسینی، طی سخنانی در حرم امام حسین (علیه السلام)، با توجه به آنچه که در عراق رخ می دهد، خواستار لزوم حفظ حرمت مقدسات در عراق و عدم هتک حرمت آنها از طریق جشن ها شد و گفت: آنچه در غزه از کشتار کودکان و آوارگی خانواده ها اتفاق می افتد، کار شیطان و عوامل و سربازان اوست.

وی افزود: ما باید با عمل خود حرمت را حفظ کنیم و بسیاری از امور را پیگیری کنیم و جشن ها را مایه هتک حرمت ها قرار ندهیم و حافظ خون شهدای مدافع وطن و دین و مقدسات خود باشیم و به احترام آنها بایستیم و لطف و جهاد آنها را فراموش نکنیم و به مجروحان مجاهدین و حشد الشعبی توجه کنیم و به خانواده شهدا و ایتام آنها رسیدگی کنیم.

شیخ الصافی خاطرنشان کرد: بحران‌ها و اقدامات در دنیای امروز در دست کسانی است که بر امور، قدرت، ثروت، فناوری و علم تسلط دارند. این ها به جای اینکه در خدمت مردم باشند، امروزه می بینیم که از آن برای کشتن مردم از طریق ساخت موشک، بمب و حتی صنتعی که در ابزار هوشمند یا لوازم الکترونیکی ارائه می شود، استفاده می شود.

رئیس امور دینی آستان حسینی بیان داشت: به جای اینکه این ها در جهت منفعت رساندن به اندیشه انسان باشد، آن را گسترش داده و از آن بهره برداری می کنند تا روح انسان را بکشند و تبدیل به هیولای بی رحمی کنند که جز منافع خود چیزی پیش روی خود نمی داند.

آنچه در غزه از کشتار کودکان و آوارگی خانواده ها اتفاق می افتد، کار شیطان است

وی اشاره کرد: عصر غیبت حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از همان روز شروع آن، شاهد بحران های پی در پی بود و مومنان تعقیب می شوند و مردم نیکوکار در جنگ همیشگی قرار دارند.

شیخ الصافی ادامه داد: ما اکنون با بحران مسئله فلسطین و غزه مواجه هستیم که در آن مردم از جمله کودکان و زنان کشته و آواره می شوند و این بحران ها همه توسط شیطان و یاران، عوامل و سربازان او ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: بشریت در خطر است و ما باید به اصلاح خود و جامعه خود بپردازیم و به اخلاق اهل بیت(ع) و خواندن توصیه های آنها و عمل به آن ها پایبند باشیم و ما منتظر ظهور امام زمان (عج) برای نجات همه بشریت هستیم نه فقط شیعیان اهل بیت(ع).

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha