شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
​ دیدار طلاب درس خارج حوزه علمیه مشکات قم با مسئول دفتر نمایندگی جامعة المصطفی العالمیه در عراق

حوزه/ گروه بین الملل طلاب درس خارج حوزه علمیه مشکات قم با مسئول دفتر نمایندگی جامعة المصطفی العالمیة در عراق دیدار کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، گروه بین الملل طلاب درس خارج حوزه علمیه مشکات قم در سفر به عراق، امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند با حجت الاسلام و المسلمین محمد علی محسن زاده مسئول دفتر نمایندگی جامعة المصطفی العالمیة دیدار کردند.

در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین محسن زاده اظهار امیدواری کرد که نسل جدیدی از طلاب حوزه علمیه فارغ التحصیل شوند که در ارائه، سخنرانی و تبلیغ به زبان‌های بین المللی غیر از فارسی مسلط باشند و به گفتمان اسلامی خمینی منطبق با معماری فکری رهبر انقلاب که در منشور گام دوم انقلاب اسلامی تبیین کرده‌اند آشنا بوده و اهتمام داشته باشند.

وی همچنین به تبیین عناصر محوری این بیانیه پرداخته و برخی از مفاد آن به ویژه کوتاهی نکردن در یاری حقیقت در ژئوپلیتیک مقاومت جهانی اسلام را بیان نموده و اظهار داشت: با توجه به وضعیت اسفبار غزه، امت اسلامی باید به وظایف خود در قبال آرمان فلسطین عمل کند.

شایان ذکر است حجت الاسلام و المسلمین ملک زاده یکی از اساتید حوزه علمیه قم نیز در این هیئت حضور داشت و از تلاش‌های جامعة المصطفی العالمیة در نقاط مختلف جهان در پرورش طلاب و مبلغان مکتب اهل بیت (علیهم السلام) تجلیل کرد.

​ دیدار طلاب درس خارج حوزه علمیه مشکات قم با مسئول دفتر نمایندگی جامعة المصطفی العالمیة در عراق

​ دیدار طلاب درس خارج حوزه علمیه مشکات قم با مسئول دفتر نمایندگی جامعة المصطفی العالمیة در عراق

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha