سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ مراسم بزرگداشت مقام شهداي فلسطين

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تمدن برخاسته از هویت انقلاب اسلامی سه ضلع اصلی شامل اسلام ناب محمدی، پیشرفت در حوزه علم و فناوری و اقتدار دفاعی، نظامی و امنیتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله عباس کعبی در آئین رونمایی از کتاب «برجام آئینه عبرت» که در سالن جلسات مرکز مطالعات راهبردی حوزه و انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: از تلاش‌های ۱۰ ساله دکتر نبویان در عرصه جهاد تبیین برای اقتدار هسته‌ای ایران سپاسگزارم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب تمدنی است، مطرح کرد: تمدن برخاسته از هویت انقلاب اسلامی سه ضلع اصلی شامل اسلام ناب محمدی، پیشرفت در حوزه علم و فناوری و اقتدار دفاعی، نظامی و امنیتی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایمان بدون علم بی‌فایده و علم بدون ایمان جنایت است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی در تلاش است با تلفیق علم و ایمان تمدن‌سازی کند.

وی با اشاره به اینکه در مسئله برجام دشمن اقتدار ملت ایران را نشانه گرفته است، خاطرنشان کرد: دشمن در نظر دارد ملت ایران بجای مقاومت، تسلیم بوده و بجای علم، وابستگی داشته باشد.

آیت الله کعبی با بیان اینکه این موضوع در داستان غمگین برجام قابل مشاهده است، تصریح کرد: متاسفانه هیچ کدام از ۹ بند شروط مقام معظم رهبری در برجام رعایت نشد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری پرچم پیشرفت علمی و مقاومت ملت انقلاب اسلامی را برافراشته نگه‌داشته است، یادآور شد: مرز مقاومت یک مرز جهادی و در امتداد مرز اعتقادی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فرآیند انقلاب به سمت مرگ تدریجی و نابودی رژیم صهیونیستی منتهی خواهد شد، ابراز کرد: این اتفاق بزرگ کلید رمزآلود ظهور حضرت حجت(عج) است.

وی با اشاره به اینکه در این مسیر باید حوزویان و دانشگاهیان نظریه تمدنی انقلاب اسلامی را شناخته و به گفتمان تبدیل کنند، بیان کرد: در مرحله بعدی باید برای اجرایی‌سازی این تمدن تلاش کرد.

آیت الله کعبی اضافه کرد: پیوند نسل‌ها تضمین‌ کننده ادامه راه انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ناگفتنی‌های برجام برای ملت ایران بسیار زیاد است، اظهار کرد: ملت ایران، ملت قدردان و هوشمندی است که باید این ناگفتنی‌ها برای آن‌ها تبیین شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha