جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
دیدار فرهنگ و‌ارشاد اردبیل با فراجا

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: اجرای طرح ملی عفاف و حجاب، حیا و عفت عمومی را در جامعه تقویت می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در سخنانی ضمن تشکر از رشادت دلاورمردان سپاه و نیروهای نظامی و امنیتی در اجرای عملیات وعده صادق و نیز تقدیر از نیروی انتظامی به لحاظ توجه ویژه به طرح عفاف و حجاب در جامعه، اظهار کرد: مجموعه بزرگ تبلیغات اسلامی و شبکه عظیم فرهنگی و تبلیغی استان حامی و قدردان سپاه و نیروی انتظامی است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب پس از تذکر عالمانه و حکیمانه مبنی بر کم کاری برخی مسئولان در دینداری مردم، توجه به قانون مداری و یا قانون گریزی افراد جامعه را وظیفه خطیر مسئولین برشمرد که باید به نحو احسن اجرا شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تاکید کرد: اکنون دشمن درصدد جوسازی و ایجاد التهاب در جامعه با هدف مقابله با طرح حجاب و عفاف است.

وی گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل و تمامی تشکل ها، هیئات، نیروی فعال تبلیغی، فرهنگی و دینی با تمام ظرفیت و توان آماده همکاری با نیروی انتظامی در اجرای طرح عفاف و حجاب است.

در ادامه سردار جواد تقوی فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل با ابراز خرسندی از همراهی و حمایت تبلیغات اسلامی‌، توجه به سلامت فرهنگی جامعه و جلوگیری از آسیب های اجتماعی را وظیفه مشترک سازمان تبلیغات اسلامی و نیروی انتظامی برشمرد.

وی با بیان شعار " آسایش پلیس فدای آرامش مردم"، افزود: جامعه ما در سایه ولایت و با جانفشانی پلیس در تراز انقلاب اسلامی همواره ار نعمت آرامش و امنیت برخوردار است.

سردار تقوی از اجرای طرح عفاف و حجاب همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل خبر داد و افزود: نیروهای همکار در طرح حجاب و عفاف از بانوان پلیس و کارشناسان روانشناسی به ارشاد و تذکر لسانی می پردازند.

وی افزود: در استان اردبیل همکاری شایسته ای با پلیس در اجرای طرح عفاف و حجاب انجام شده و عموما با همراهی بانوان و دختران همراه است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل بر ضرورت همکاری دستگاه های خدمات رسان در اجرای طرح عفاف و حجاب تاکید کرد و افزود: ارائه خدمات به بانوان و دختران در جامعه منوط به رعایت عفاف و حجاب است.

سردار تقوی، تکریم بانوان را اولویت اول در اجرای طرح عفاف و حجاب عنوان کرد و افزود: اهدای روسری، صحبت دوستانه با دختران نوجوان بدحجاب و تکریم بانوان از اقدامات نیروی انتظامی اردبیل در اجرای طرح عفاف و حجاب است.

در این دیدار حجت الاسلام سید کمال موسوی نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی استان اردبیل نیز در سخنانی با تقدیر از حضور مدیرکل و فعالان فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، گفت: جریان سازی و تولید محتوا ضرورت اصلی در فرهنگ سازی عفاف و حجاب در جامعه است.

وی تشکیل هیئت مذهبی در نیروی انتظامی را گامی موثر در جذب مردم علی الخصوص نوجوانان و جوانان به فعالیت های فرهنگی و دینی عنوان کرد و گفت: برنامه هیئت های مذهبی باید بر اساس مقتضیات زمان و نیازهای روز جامعه اجرا شود.

حجت الاسلام موسوی توجه به پیوست فرهنگی با محوریت خانواده را از ضروریات طرح حجاب و عفاف عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی استان اردبیل در نظر دارد برنامه عظیم فرهنگی به همت هیئت مذهبی این مجموعه در منطقه گردشگری شورابیل در ایام محرم اجرا کند.

در این دیدار که با حضور جمعی از کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی استان، رئیس و اعضای شورای هیئات مذهبی اردبیل برگزار شد، عموم فعالان فرهنگی، تبلیغی و قرآنی ضمن تقدیر از اجرای شایسته طرح حجاب و عفاف، آمادگی خود را برای همکاری با نیروی انتظامی اعلام کردند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha