شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
قدردانی حوزه علمیه خواهران از پلیس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به کلام امام خامنه ای در مورد نظام اسلامی، گفت: پلیس انتظامی در کشور ما همچون خود نظام اسلامی مظلوم ولی مقتدر است و نباید در هیچ سطحی اقتدار پلیس زیر سؤال رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، ظهر امروز مدیر و معاونین حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با حضور در منطقه انتظامی با سردار سوسنی فرمانده انتظامی استان دیدار و گفت‌وگو کردند و از تلاش ها و فعالیت های پلیس در اجرای طرح نور تشکر و قدردانی بعمل آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در این دیدار با تشکر از مجموعه انتظامی استان به مقوله امنیت در جامعه پرداخت و بیان داشت: امنیت نعمتی مخفی است و تا زمانی که آن را از دست نداده ایم متوجه اهمیت این نعمت نخواهیم شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به کلام امام خامنه ای در مورد نظام اسلامی، گفت: پلیس انتظامی در کشور ما همچون خود نظام اسلامی مظلوم ولی مقتدر است نباید در هیچ سطحی اقتدار پلیس زیر سؤال رود.

وی افزود: این نهاد مقدس در راستای تأمین امنیت، شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم این نظام کرده و در برابر مجرمان ایستاده است به همین دلیل معتقدیم که چنین نیرویی مقتدر است و از آن جهت که گاهی در معرفی این نیروی عزیز به مردم کوتاهی می شود مظلوم است.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی با تقدیر از طرح نور توسط پلیس در ساماندهی و اجرای قانون حجاب و عفاف، گفت: برای اجرای این قانون باید همه دستگاه ها و گروه ها به میدان آیند و همه مردم به پلیس در اجرای هرچه بهتر این طرح کمک کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با بیان اینکه در قانون عفاف و حجاب دستگاه های دیگری نیز مسئول هستند، تاکید کرد: مسئولان و دستگاه های دیگر به وظایف خود در این قانون عمل کنند و نباید همه نگاه معطوف به پلیس باشد و در این مسیر باید همه ی دستگاه ها با پلیس همگام شوند.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha