شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 1151837
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
مهدوی نیا

حوزه/دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان گفت:حجاب قبل از اینکه مساله اسلامی و شرعی باشد، لباس ملی ما است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان شب گذشته در دیدار با سردار الهی فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه حجاب قبل از اینکه مساله اسلامی و شرعی باشد ، لباس ملی ما است، افزود: مردم در دوران رضاخان زیر بار کشف حجاب نمی رفتند و مقابله می کردند و امروز نیز این بی بندوباری را نمی خواهند.

وی با تاکید بر اینکه بارزترین و ارزنده ترین نمودهای فرهنگی ایرانی و اسلامی باید تبدیل به باور و فرهنگ شود، افزود: برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب باید دستگاه های دینی،فرهنگی و اجتماعی همت ویژه ای داشته باشند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی در حوزه عفاف و حجاب خاطر نشان کرد: برای کمک به اجتماع و سلامت جامعه در تبیین طرح عفاف و حجاب باید دستگاه های فرهنگی و صدا و سیما نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام مهدوی نیا با اعلام حمایت از نیروهای انتظامی گفت: آمرین به معروف و ناهیان منکر که آموزش لازم را دیده اند می توانند به اصلاح افراد کمک کنند.

سردار یحیی الهی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب فرهنگ و نماد ایران است افزود: بعد از اسلام دشمنان از هر روشی استفاده کردند که حجاب را کمرنگ کنند اما ایمان و بصیرت مردم ایران توطئه دشمنان را خاموش ساخت.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز دشمنان به دنبال فتنه و تفرقه هستند خاطر نشان کرد:باید نسل نوجوان و جوان جامعه را با برکات عفاف و حجاب آشنا و رعایت عفاف و حجاب در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha