شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
شورای فرهنگی نیر

حوزه/ امام جمعه نیر از تدوین مطالعات جامع عفاف و حجاب در شهرستان خبر داد و گفت: درخصوص رعایت نکردن حجاب و عفاف باید تذکر لسانی در مناطق گردشگری صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیر با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شورا در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام نعمتی امام جمعه نیر از تدوین مطالعات جامع عفاف و حجاب در شهرستان خبر داد و گفت: درخصوص رعایت نکردن حجاب و عفاف باید تذکر لسانی در مناطق گردشگری صورت گیرد.

حجت الاسلام نعمتی از برگزاری یادواره شهید مطهری با حضور حجت الاسلام والمسلمین عاملی در هفته معلم خبر داد و گفت: خرداد ماه امسال نیز همایش مفاخر و مشاهیر شهرستان برگزار خواهد شد.

امام جمعه نیر از تشکیل کارگروه فرهنگی شورای فرهنگ عمومی خبر داد و به اهمیت جوانی جمعیت و سلامت از سوی مسئولان ذیربط تاکید کرد.

وی از دستگاه های اجرایی شهرستان نیر خواست تا پیشنهادهای فرهنگی خود را در طول سال به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ارائه کنند.

در این جلسه فرماندار نیر نیز ضمن تبریک روز تأسیس سپاه، از خدمات این عزیزان در شهرستان در قالب جهاد سازندگی و آبرسانی به روستاهای محروم تقدیر و تشکر کرد و گفت: همایش مفاخر و مشاهیر شهرستان پس از بررسی و برنامه ریزی یکسال اخیر به امید خدا در خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی گفت: این همایش برای اولین بار در شهرستان با کمک دستگاه های فرهنگی برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha