جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
23

حوزه/در بيست و دومين نشست كميته علمي و پژوهشي اجلاس سراسري نماز، ضرورت تشکیل کارگروه مشترک ستاد اقامامه نماز و سازمان تبلیغات، مورد تاکید و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه»، از تهران، كميته علمي و پژوهشي اجلاس سراسري نماز به رياست حجت الاسلام و المسلمين سيد جواد موسوي هوائي -معاون پژوهشي و آموزشي سازمان تبليغات اسلامي و رئيس كميته مزبور- و با حضور اكثريت اعضاء تشكيل جلسه داد.

در جلسه بيست و دوم كميته علمي و پژوهشي اجلاس سراسري نماز، جمع بندي اقدامات صورت گرفته در كميته علمي و پژوهشي بيست و سومين اجلاس سراسري نماز ارائه شد.

در ادامه اين نشست و در راستاي بحث و بررسي عالمانه راهكارهاي ارتقاء سطح علمي اجلاس نماز، استمرار جلسات كميته علمي و پژوهشي مورد تأكيد قرار گرفت.

همچنين مقرر گرديد سي مقاله برتر بيست و سومين اجلاس سراسري نماز در كتابي با همين عنوان چاپ و منتشر گردد.

در اين نشست آقابابائي، نماينده ستاد اقامه نماز با اشاره به ضرورت همكاري هاي فرا سازماني از يك سو و لزوم اقدام پژوهي و آينده پژوهي براي هر فعاليتي از سوي ديگر و با لحاظ محدوديت ستاد اقامه نماز در اعتبارات و بدنه كارشناسي تأكيد كرد: حتما بايد كارگروه مشتركي بين سازمان تبليغات اسلامي و ستاد اقامه نماز شكل گيرد.

لازم به ذكر است، بيست و سومين جلسه كميته علمي و پژوهشي اجلاس سراسري نماز، يك شنبه 21 دی ماه،  در اتاق جلسات معاونت پژوهشي و آموزشي سازمان تبليغات اسلامي برگزار مي گردد.

دستور جلسه بيست و سوم كميته مزبور بررسي و نحوه تجميع مقالات بيست و سومين اجلاس سراسري نماز خواهد بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha